na Kněhyni(15.11.09)

16. listopadu 2009 v 19:23 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
V sobotu ač bylo přenádherně na hory jsme nešli neb jsme slavili.Nedělní ráno vypadalo nepřívětivě,
přesto jsme kolem desáté vyrazili našim expedičním vozidlem na Kněhyni a stálo to za to...
...dole pod horou to ještě vypadalo všelijak ale viselo to ve vzduchu.Tušil jsem že horští bohové budo stát při nás...
...pomalu ale jistě stoupáme stezkou.U studánky se napijem a o kousek výš,to vypadá takto...
...zas o kousek dál a výš.Velká Stolová je už pod námi:)
...pěna mraků se valí přes beskydské hřebeny...
...Malá Stolová a Ondřejník.Všichni jsou níž než my.Krásně je v takové chvíli poutníkovi...
...jen Smrk je vyšší a taky Lysá(ale ta se schovala do mraků a tak se nepočítá:))...
...Smrk ještě jednou na šířku...a jde se dál vrchol se blíží a cesta je jasná...
...na samé špici potkáváme nějakou omladinu a tak se na svačinku uchylujem kousek stranou.
...zpátky jdem stejnou cestou...
...nechali jsme se zlákat čísi stopou.Myslel jsem že povede na nějakou hezkou vyhlídku...
...trochu jsme se pomotali ale na Kněhyňskou cestu jsme nakonec došli.Bylo to príma:)Jo Karpaty jsou KARPATY:-)))Pro labužníky tady mám tři panoramatka.
No a to je pro dnešek všechno ahoj v hoře!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.