Únor 2010

Kumbalu v Templu(24.2.2010)

28. února 2010 v 19:24 | jonáš71
Tentokrát jsme vyrazili na brněnský ethnobeat Kumbalu.Setkání první a příjemné.Aby toho nebylo málo přibrali si hoši coby vizuální vylepšení břišní tanečnici Badryiah.Fajné to bylo...
...ještě jednou Badryiah

...a zbytek jsem nasypal do prezentačky ,podložené muzikou kapely Kumbalu.

únorové drobky

24. února 2010 v 16:37 | jonáš71 |  reportky z výletů
Nějak to letí.Ani jsem se nenadál a je pomalu konec měsíce.Nic moc jsem nenafotil .Akorát si užil smogu a to i na horách:-(V neděli 14.2. jsme si s familijí vyšlápli na Skalku.Moc se mi nechtělo poněvadž jsem byl ještě pln dojmů z fatry a do bílé tmy mě to nelákalo.Nakonec jsem ale šel alespoň na tu krátkou procházku.
...no výhledy nula ,nula prd a smrad horší jak v Ostravě:-)Nevím jestli je to vůbec zdravé:-)))
...na vrcholu sundám nosičku čímž probudím juniora.Je mu zima ale vypadá spokojeně...
...zkrátka bez výhledu.O týden později na Smrku jsme si to s Pepem užili víc...
...jsme už starší pání a tak to moc nehoníme.V klidku ,kecáme a zvolna míříme vzhůru...
...vrchol se blíží a svítíčko sluní.Co víc si přát...
...na Kněhyňi je hezky ,snad i černobíle
...zato na Lysé se furt držel mrak.Na závěr něco pro zasmání.To jsem já vysící jako pytel h...n v Děhylovském ledě:-)
...fotil a jistil mně Miguel,lezecké eso donbasáckých hasičů:-)Toť pro dnešek vše.

Fatranská zima(6-7.2.2010)

16. února 2010 v 19:20 | jonáš71 |  slovenské kopce
Už to vypadalo zoufale a já se bil do hlavy že jsem nejel s Majklem do Tater.Na konec se ale ozval Péťa že by na tu Fatru jel ale do stanu že prý se má moc rád.Jako třetí se přidal michal a tak jsme vyrazili.V sobotu ráno v Ostravě pršelo:-(,vlakem jsme se přesunuli do Pržna kde bydlí Petr(tam pršelo také)Naštěstí jsme jeho formulí před deštěm ujeli a na fatře bylo suprovně.Fotek fůry a tak jsem z nich udělal prezentačku.Tady je-
muziku jsem si půjčil od zeppelínu a víc sněhu tam fakt nebylo:-)
Trasa tradiční Štefánová-medziholie-stoh-poludňový grůň-hromové-chleb-chata pod chlebom-velký kriváň-sedlo pod kraviarským-vrátná.Tady jsou nějaké ty fotečky...
...tady ještě nějaká panoramatka co jsem hodil na dynax...
...no to by bylo asi tak vše.Komu by to nestačilo může si stáhnout prezentaci(výše)Jako obvykle po stažení kliknu na exe soubor a vše už jede samo.Tentokrát jsem to snad načasoval trochu líp než posledně:-) a nebo si na fatru zajet přímo:-)
Ahoooj v hoře!

Szidi Tobias v Ostravě(31.1.2010)

3. února 2010 v 18:25 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Tak jsme zase byli na kultůře.Hory mi minulý víkend nebyly dopřány:-(za to do Ostravy přijela Szidi a já byl při tom...
...no prima koncertík.fakt jsem si to užil:-)Kdo by toho něměl dost může shlédnout prezentačku s písničkou...