Fatranská zima(6-7.2.2010)

16. února 2010 v 19:20 | jonáš71 |  slovenské kopce
Už to vypadalo zoufale a já se bil do hlavy že jsem nejel s Majklem do Tater.Na konec se ale ozval Péťa že by na tu Fatru jel ale do stanu že prý se má moc rád.Jako třetí se přidal michal a tak jsme vyrazili.V sobotu ráno v Ostravě pršelo:-(,vlakem jsme se přesunuli do Pržna kde bydlí Petr(tam pršelo také)Naštěstí jsme jeho formulí před deštěm ujeli a na fatře bylo suprovně.Fotek fůry a tak jsem z nich udělal prezentačku.Tady je-
muziku jsem si půjčil od zeppelínu a víc sněhu tam fakt nebylo:-)
Trasa tradiční Štefánová-medziholie-stoh-poludňový grůň-hromové-chleb-chata pod chlebom-velký kriváň-sedlo pod kraviarským-vrátná.Tady jsou nějaké ty fotečky...
...tady ještě nějaká panoramatka co jsem hodil na dynax...
...no to by bylo asi tak vše.Komu by to nestačilo může si stáhnout prezentaci(výše)Jako obvykle po stažení kliknu na exe soubor a vše už jede samo.Tentokrát jsem to snad načasoval trochu líp než posledně:-) a nebo si na fatru zajet přímo:-)
Ahoooj v hoře!

1 člověk ohodnotil tento článek.