Listopad 2010

Toxique v Templu(24.11.2010)

26. listopadu 2010 v 20:27 | jonáš71
V rámci turné "Outlet People Tour" zavítala kapela Toxique v čele se zpěvačkou Klárou Vytiskovou,do ostravského klubu Templ.Koncert se vydařil,kapela posluchače rozparádila ,na čemž mněla lví podíl zpěvačka Klára :-)Tady jsou nějaké obrázky.
toxique
klára vytisková
viliám bereš

nedělní vycházka na Skalku(14.12.2010)

20. listopadu 2010 v 19:03 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Nedělní výlet byl krátký ale fajn.Jonášek byl spokojený a já vlastně taky.Výhledy byly,sluníčko svítilo a s Jonáškem v ruksaku jsem se v kopci i spotil takže paráda .Šel jsem klasicky z Kunčic do Frýdlantu.Tady jsou obrázky.Jako první je Jonášek s mapou a pak už kopce.
jonášek
spídyho vyhlídka2

Mezzoforte v Fabricu(8.11.2010)

9. listopadu 2010 v 20:35 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Závěrečný koncert letošního festivalu Ostrava Jazz Night,proběhl včera v klubu Fabric.Zahrála islandská jazzfunková formace Mezzoforte.Ti chlápci do toho mydlí už přes třicet let a muzika kterou
produkujou,je všechno jiné jen né seversky chladná.Koncert byl fajn,lidi se bavili ale mně to popravdě přišlo trošku dlouhé.No to je můj problém mohl jsem odejít před koncem.
tady jsou obrázky.

na střechu podbeskydí(6.11.2010)

7. listopadu 2010 v 20:50 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Víkendová předpověd počasí nebyla nic moc.Na sobotu slibovali ještě slušné počasí.Vybrali jsme si něco menšího a vyrazili na Červený kámen,náš oblíbený vycházkový cíl.Tentokrát jsme ale nešli kolem Šostýna.Vyrazili jsme jako obvykle od koupaliště ale hned na kraji lesa jsme se vydali stezkou k Jasníkově studánce a dále značeným chodníkem, lesem až na vrchol Pískovny(584m).Zde by se správně měl výletník otočit a jít zpátky stejnou cestou.Kdo by to ale dělal když Janíkovo sedlo je cca 100výškových metrů pod námi a z něj vede cesta na ČERVENÝ KÁMEN.
v lese pod vrcholem pískovny
Následují výhledovky z Pískovny.
kopřivnice a štramberk z pískovny
beskydy z pískovny
červený kámen z vrcholu pískovny
Takže i my prokličkuje mezy stromy a ze sedla vyrážíme důvěrně známým chodníkem k vrcholu Červeného kamene.Ze sedla 200výškových metrů,půlhodinka chůze lesem.Na hoře obligátní svačinka,Jonášek se trochu projde a putuje zpět do sedačky.Počasí se horší a tak nepokračujeme hřebenem ale scházíme přímo z vrcholu mýtinou a níže sjezdovkou ke koupališti.
Nějaký ten výhled z Red Stounu:-)
pískovna z červeného kamene
krachující tatrovka
velký javorník z červeného kamene
A poslední vyhlídka,foceno kousek pod vrcholem.
nad sjezdovkou

Jo,jo.Krásná je to procházka.Převýšení do 500metrů a takových 7kiláků,tipuju:-)Na jaře tady vytáhnem bambánovce.Koupíme špekáčky a uděláme ohníček.Už aby to bylo!

Zdeněk Bína +Honza Urbanec(3.11.2010)

4. listopadu 2010 v 17:34 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Včerejší koncert se vydařil.Bínu jsem viděl několikrát s"minutami".Rozhodně nejsem a ani jsem nebyl jejich fanoušek.Zvědavost mně přivedla do parníku,protože hrát on umí:-)Nezklamal mně.Bubny mi nechyběly:-)Velký zážitek.Oba to valili jak oživot.Vyhlížel jsem Pepého ale nepřišel:-(No aspoň jsem byl dřív doma.Vše super až nato že jsem nedopatřením fotil do jpg a to fakt není ono.S barvama jsem už nic moc udělat nemohl tak jsem zkusil odbarvit.No posuďte sami.
zdeněk bína
honza urbanec
bína+urbanec

Zase Lysá(31.10.2010)

3. listopadu 2010 v 16:30 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Poslední říjnový den ,byla neděle.Plány byly všelijaké nakonec jsem šel na Lysou.Vím že je to opruz ale nějak se to pomotalo a já byl rád že můžu jít dokopce.Naštěstí bylo hezky,takže jsem si to celkem užil.Teda až na ten vítr,ten byl hustý.Trasa tradiční.Stezka zoufalců od Bezruče na Lysou a pak dolů na Ostravici.Kossy na uši místo čepice,do dlaní palice a jedem...
pohled z vrcholu
proti větru
pohled z vrcholu2
na větrech
na butořance
cesta na Smrčinu
lysá ze Smrčiny
...a poslední ohlédnutí.Odskočil jsem si na Smrčinu.Už brzo bude po výhledech:-(