Prosinec 2010

Na Trávný(27.12.2010)

29. prosince 2010 v 15:30 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Už před svátkama jsem byl pěkně nachcýpaný a tak jsem je doma "proležel".Až v pondělí jsem se cítil dost fit nato abych se vydal dohor.Vyjel jsem ranním busem na Visaláje ,kde jsem asi pět minut řešil dilema zda jít na profláklou Lysou,kde budou davy lidí a kolosální výhledy anebo na Trávný z kterého sice uvidím prd ale zas tam bude klid.Nakonec vyhrál Trávný,sic bez výhledu ale ten klid.Na trase Visaláje-Trávný-Raškovice jsem nepotkal ani nohu a krásně se vyklidnil:-)tady je pár pohledu na Lysou z Trávného+Jedna klasická Malofatranská vyhlídka a něco zlesa.
od visalájí
na obzoru malá fatra
lysá z trávného
pod vrcholem trávného
Vím že jsem to zase "PřeLysoval"ale ono tam vážně, nic moc víc vidět nebylo:-(

T4 v Parníku(9.12.2010)

13. prosince 2010 v 19:14 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Předvánoční bigbít v parníku,mně překvapil a potěšil.Očekával jsem instrumentální onanii:-) a ony to byly docela fajn písničky.Teda né že by muzikanti neukázali že umí hrát.To zas jo  !Jak jinak když na basu válí Vladimír"Guma"Kulhánek,za škopkama mu zdatně sekunduje Martin Kopřiva,Kytaru obhospodařuje Stanislav"Klásek"Kubeš a zpoza kláves si prozpěvuje Roman Dragoun.
Fajně zahráli.Já jsem samozřejmně cvakal ,takže report je tady.Tentokrát ryze černobílý.
Barevné mutace dohledejte na ovkluby.net:-)
t4
kulhánek,dragoun
t4
vladimír "guma"kulhánek

Večírek na hotelu Choč(27-28.11.2010)

2. prosince 2010 v 16:59 | jonáš71 |  slovenské kopce
Na minulý víkend jsme si naplánovali výlet na Velký Choč.,spojený s bivakem a rumobraním.Vše nám vyšlo jak mnělo.Teda až na počasí:-(Jindy monumentální výhledy z vrcholu se nekonaly.Nicméně následný večírek na salaši se vydařil.Hoši dokonce rozdělali ohěn,takže nakonec ani zima nebyla.No ale smrdím ještě teď:-)Tady jsou nějaké fotky...
vrcholovka velký choč
...na vrchol jsem se vydrápal po třetí hodině odpolední.Moc času do setmění nezbývalo.Čekal jsem cca 10 minut na duo Bambán-Poušta a pak zahájil sestup...
bambán na choči
...kousek pod vrcholem jsem je potkal.Usoudili jsme že moudřejší bude sejít na salaš a tak jsme si vrcholovku(rum+cígo)odbyli pod vrcholem:-)
ohňestrůjci
...topiči v akci.Pak jsme standartně popíjeli a věřili že ráno bude líp...
choč v sedm ráno
...tekuté zahřívadlo udělalo své.Spalo se báječně ale ráno to nebylo nic moc.Ranní pohled na Choč od salaše.Kluci nahoru nechcou a já si říkam že jednou stačilo.
polana pod Chočom
Po snídani se balíme a valíme zpátky do Ružomberoku.Je trochu jasněji než v sobotu a taky víc zima.ze sedla Spuštiak se spouštíme pomodré,lehce pobloudíme a přes louky nakonec dojdeme do Martinčeku a dále přes Likavku na vlak.Tady jsou nějaké "výhledy" z luk.
nízké tatry
nízké tatry2
nad ružomberokom
...a poslední Bambán s horou v zádech.