Večírek na hotelu Choč(27-28.11.2010)

2. prosince 2010 v 16:59 | jonáš71 |  slovenské kopce
Na minulý víkend jsme si naplánovali výlet na Velký Choč.,spojený s bivakem a rumobraním.Vše nám vyšlo jak mnělo.Teda až na počasí:-(Jindy monumentální výhledy z vrcholu se nekonaly.Nicméně následný večírek na salaši se vydařil.Hoši dokonce rozdělali ohěn,takže nakonec ani zima nebyla.No ale smrdím ještě teď:-)Tady jsou nějaké fotky...
vrcholovka velký choč
...na vrchol jsem se vydrápal po třetí hodině odpolední.Moc času do setmění nezbývalo.Čekal jsem cca 10 minut na duo Bambán-Poušta a pak zahájil sestup...
bambán na choči
...kousek pod vrcholem jsem je potkal.Usoudili jsme že moudřejší bude sejít na salaš a tak jsme si vrcholovku(rum+cígo)odbyli pod vrcholem:-)
ohňestrůjci
...topiči v akci.Pak jsme standartně popíjeli a věřili že ráno bude líp...
choč v sedm ráno
...tekuté zahřívadlo udělalo své.Spalo se báječně ale ráno to nebylo nic moc.Ranní pohled na Choč od salaše.Kluci nahoru nechcou a já si říkam že jednou stačilo.
polana pod Chočom
Po snídani se balíme a valíme zpátky do Ružomberoku.Je trochu jasněji než v sobotu a taky víc zima.ze sedla Spuštiak se spouštíme pomodré,lehce pobloudíme a přes louky nakonec dojdeme do Martinčeku a dále přes Likavku na vlak.Tady jsou nějaké "výhledy" z luk.
nízké tatry
nízké tatry2
nad ružomberokom
...a poslední Bambán s horou v zádech.
bambán s horou v zádech

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.