"Zimní" výstup na Velký Rozsutec(22-23.1.2011)

25. ledna 2011 v 17:25 | jonáš71 |  slovenské kopce
Minulý víkend mněl Spídy volno a tak jsme,jeli na fatru.Původní plán jsme nakonec trochu změnili ale akci i tak hodnotím jako zdařilou.Prošli jsme Horné diery,vyšlápli Rozsutec.Viděli prd,hovno nafotili ale zato jsme se nasmáli:-)V sedle Medziholie jsme chtěli původně bivakovat,nakonec jsme ale následovali Pepeho a Pouštu s Bambánem.Večírek ve Štefánové byl poměrně divoký,naštěstí si to moc nepamatuju ale co čtyřicet má člověk jen jednou.Tady jsou nějaké obrázky.Spíš dokumentky z cesty nahoru.Výhledy nebyly.Popisky netřeba poněvadž to tam všichni znáte.
na startu pod horou
...dobalování.Plníme si krysy s vidinou chladného večera
na Podžiaru
Osnice z Rozsutce
...poslední pohled na Osnici.Pak se schovala v mracích.Původně jsme se těšili na noční výstup.Počasí nám však nepřálo:-(
vrchol v mracích
...pár cvaků z "vrcholového útoku":-)
k vrcholu
pepa pod vrcholem
turisti
...a nejlepší nakonec.Vrchol se nachvíli vyloupl z mraků.Ani jsem to nestihl odfotit o důvod víc přijít znova.
kluci na špici
Pak už jsme slunko neviděli:-(V neděli jsme se prošli přes nové a dolné diery a bylo vymalováno.
Speciální dík patří řidičům Péťovi a Pepovi.V neděli to snáma neměli lehké.Snad nato zapomenou, než budu slavit abrahamoviny:-)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Chodec(Bambán:-) ) Chodec(Bambán:-) ) | E-mail | 25. ledna 2011 v 19:40 | Reagovat

Guru,jsi rychlík s těma fotkama,já myslel,že budeme čekat déle!Díky!Skvělá fota-skvělá cesta horstvem.Bylo to perfektní!

2 Pousta Pousta | E-mail | Web | 26. ledna 2011 v 20:28 | Reagovat

Super akce i fotky, druhy den jsem mel problem vstat z postele, je treba trochu potrenovat. Nuze tu jsou fotky ode me:

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.