Duben 2011

Zpráva z beskyd

30. dubna 2011 v 21:46 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Poslední dva dubnové víkendy jsem pobíval v beskydech.Na focení to moc nebylo:-(všudipřítomný opar+mlhy,bouřky ,déšt a kroupy ,udělaly své.Něco jsem nasekal a tady to je.Takže pěkně popořádku.Sobota 23.4,procházka z chaty k vodopádům na Bučacím potoce a přes Holubčanku k Hovjakovi na pivo.

Na svatého Jiří jsem si vyšlápl na Lysou.Kluci od wapitů,nasávali u Veličky a já měl s nimi sraz na Ivančeně.Tentokrát to byla akce ryze trempská,kvůli velikonoc si to junáci posunuli o týden.Aspoň tam nebude nával:-)Nával nebyl,za to déšt a kroupy ale to až po desáté hodině.Samotný výšlap na Lysou se vydařil,když nepočítám opar,bylo krásně.Takže tady to je...

No a dneska jsme si vyšlápli na Radhošt.Dlouho jsem na tenhle kopec nešel z Pinduli,Sylva tam nešla nikdy takže volba byla jasná:-)Je fakt že jsem se s Jonáškem na hrbu pěkně spotil ale tréning je tréning:-)Bohužel se opakovala situace z minulého víkendu:-(Nahoru jsme šli v dusnu a dolů v hnusnu:-)Původně jsme chtěli jít přes Pustevny a Tanečnici,po zelené na Bystré a do Kunčic na vlak.Blížící se bouře a déšt ,změnili naše plány a my z hřebene sešli po zelené na Ráztoku .Zde je pár obrázků...

Takhle nějak to bylo,uvidíme jak se to vyvrbí příště!Hoře zdar!

Abraxas v Parníku(21.4.2011)

24. dubna 2011 v 19:10 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Report z vystoupení české rockové legendy,kapely Abraxas.

Ještě pořád hrajou a vypadá to že je to baví:-)Ostatně posluchače taky,tak proč ne.Dlouho jsem je neviděl ,tak jsem se zašel kouknout a bylo to dost dobrý!

Jarní přechod Kriváňské Fatry(16-17.4.2011)

21. dubna 2011 v 18:04 | jonáš71 |  slovenské kopce
Na minulý víkend jsme měli se Spídym naplánované V.Tatry.Bohužel půlmetru nového sněhu a lavinovka trojka,zmařily naše plány.Aby jsme nepřišli úplně zkrátka,zvolili jsme náhradní,nouzový program-přechod centrální části Malé Fatry.
Akce se nám zdařila,povedlo se nám z této triviální procházky udělat hardcore akci:-)Nespali jsme ,chlastali jsme ,šlapali jsme,přežili jsme:-)Vyšli jsme tradičně z Štefánové,přes diery na Medzirozsutce,obešli Rozsutec a pak už normálně po hřebeni na chatu pod Chlebom(zde několik,více piv) a v neděli přes V+M.Kriváň a ze sedla Priehyb traverzem Suchého,na chatu pod Suchým a na vlak ze Strečna.No trochu jsme to ošulili,nejdřív nebyla forma a pak zas čas.Ale co,jak říká můj horský guru Majkl "je důležité nechat si něco napříště"...Tady jsou nějaký fota,více v prezentaci...

Tak to je vono:-) a tady je prezentace.Fotky jsou moje ,muziku jsem si půjčil od legendárních Swans
Stačí kliknout,stáhnout,znova kliknout a koukat:-)

Mike Stern Band v Fabricu(14.4.2011)

18. dubna 2011 v 13:00 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Fotoreport z koncertu kapely Mike Stern Band ,v klubu Fabric.

Kněhyně(10.4.2011)

11. dubna 2011 v 16:13 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami

Z rána jsem Bambána lákal na Lysou,měl jiný sportovní program a tak jsme jeli na Kněhyni.Sylva tam nebyla dlouho a Jonášek ještě dýl:-)Trošku jsem si potrénoval ale hlavně jsme si užili ,parádní jarní větřisko a klasické výhledy.Už se těším na letní biváček, s vínkem .Zatím posílám pár obázků z dnešního výšlapu.

Jak vidno nic nového.Beskydská klasika.Musím se vymluvit na vítr:-)Fakt hodně fučelo,nahoru jsem šel na těžko,takže malému byla kosa,dolů šel kus sám a to jsem se zas bál že ho to odfoukne.No dobře to dopadlo,teď jsem zvědav jak nám to dopadne příští víkend Tatrách?

United Flavour v Marley(1.4.2011)

4. dubna 2011 v 16:27 | jonáš71 |  fotky z koncertů
V Marley jsem dlouho nebyl a tak jsme s Šimonem závitali do jeho prostor na koncert multikulturní formace United Flavour.
Focení bylo Marleyovské,tma a muzikanti v zajetí rytmu:-),vražedná kombinace:-)Kapela prezenovala své nové CD Altitude a bylo to fakt hustý:-)páteční pohoda,s pivem a cígem...