Jarní přechod Kriváňské Fatry(16-17.4.2011)

21. dubna 2011 v 18:04 | jonáš71 |  slovenské kopce
Na minulý víkend jsme měli se Spídym naplánované V.Tatry.Bohužel půlmetru nového sněhu a lavinovka trojka,zmařily naše plány.Aby jsme nepřišli úplně zkrátka,zvolili jsme náhradní,nouzový program-přechod centrální části Malé Fatry.
Akce se nám zdařila,povedlo se nám z této triviální procházky udělat hardcore akci:-)Nespali jsme ,chlastali jsme ,šlapali jsme,přežili jsme:-)Vyšli jsme tradičně z Štefánové,přes diery na Medzirozsutce,obešli Rozsutec a pak už normálně po hřebeni na chatu pod Chlebom(zde několik,více piv) a v neděli přes V+M.Kriváň a ze sedla Priehyb traverzem Suchého,na chatu pod Suchým a na vlak ze Strečna.No trochu jsme to ošulili,nejdřív nebyla forma a pak zas čas.Ale co,jak říká můj horský guru Majkl "je důležité nechat si něco napříště"...Tady jsou nějaký fota,více v prezentaci...

Tak to je vono:-) a tady je prezentace.Fotky jsou moje ,muziku jsem si půjčil od legendárních Swans
Stačí kliknout,stáhnout,znova kliknout a koukat:-)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.