Říjen 2011

Debbi v parníku(27.10.2011)

31. října 2011 v 21:34 | jonáš71 |  fotky z koncertů

.Zvědavost mně vyhnala do parníku na koncert zpěvačky Debbi.znal jsem jen tu písničku z reklamy na metaxu a říkal si že odejít můžu vždycky:-)Byl jsem mile překvapen,vydržel dokonce a ještě bych s dal nášup:-)Fakt ,dobrý to bylo.

podzim na Roháčích(22-23.10.2011)

30. října 2011 v 8:41 | jonáš71 |  slovenské kopce
Na ten víkend slibovali krásné ,slunečné počasí s nízkou inverzní oblačností.jak už to tak na horách bývá v horách je na konec všechno jinak:-(Každopádně v 7ráno na Zverovce to vypadalo velice slibně...
....vesele jsme si šlapali dolinou a u Roháčského vodopádu si dali čaj.Ano,čtete správně Čaj!Né že bych se zbláznil ale terminátor Spídy tentokrát nejel a já vyrazil do hory ve společnosti Olomouckých Čajomilů.Těch přestávek bylo během víkendu několik a byly milým spestřením ,jinak celkem jednotvárné cesty.Ale nepředbíhejme...
...cesta do sedla byla ještě plná nadějí a očekávání:-)Poněvadž mí partáci neměli zkušenosti s pohybem v zaněžených kopcích tohoto kalibru:-),nevěděli jsme jak to bude na hřebeni vypadat se sněhem,ev .ledem a hlavně mí spoluchodci nemají zimní výstroj,zvolili jsme tuto trasu Baníkovské sedlo-Baníkov-Príslop-Jalovské sedlo.Vzhledem k tomu že na hřebenu se celý den držel mrak jevilo se to jako nejrozumnější...
....teď ještě zpátky:-)Severní svahy už vypadaly skoro zimně...
...v sedle už to bylo krásně vysněženo.Bohužel se ale valily mraky které už se neodvalily...
...tohle byl na několik hodin poslední výhled:-((vrcholovka z Baníkova a další fotky z bílé tmy jsou v prezentaci).V Jalovském sedle s čajovalo,svačilo,vyšláplo na Jalovskou kopu 1937m a čekalo na světlo:-)Dočkali jsme se!
...
...chvíli poté kdy jsme zahájili sestup na Žiarskou chatu,za pivem.Začal se odkrývat Baranec...
...večírek na chatě byl euforický.Nebe plné hvězd a v srdci naděje že zítra bude stejně jako dnes:-)takže,budík
natahujem na šestou a těšíme se až zazvoní.Samozřejmně že v šest bylo zataženo ale na co čekat?V sedm jsme na cestě,v mraku jdem na Žiarské sedlo-Plačlivo-Nohavice-Smutné sedlo-Smutná dolina-Roháčské plesa-Zverovka.Cesta pěkna leč bez výhledu.Teda v té vrcholové fázi.Ve smutném sedle hrál nějaký slovák na fujarku.Jako že rozežene mraky:-)rozehnal ale trvalo to několik hodin:-)
...u Roháčských ples ,začalo být veseleji...
...
...jdeme z kopce a mraky se zvedají.No nenasralo by vás to?Pro ilustraci poslední obrázek z parkoviště...
...takže nezbývá než přijet brzy znova!Se Spídym už jsem mluvil a ten je pro:-)))Více fotek opět v prezentaci.Muziku jsem s půjčil od pana Kéjva:-)

Victor Bailey Group(24.10.2011)

25. října 2011 v 22:44 | jonáš71 |  fotky z koncertů
V fabricu si zahrál americký jazzový baskytarista Victor Bailey se svou kapelou.Já tam byl a stálo to za to!

karpatské chrbáty(16-17.10.2011)

21. října 2011 v 22:23 | jonáš71

Původně jsme chtěli do tater,nakonec Spídy vycouval a Poušťa si to rozmyslel:-(počasí bylo skvělé a tak jsem si volno užil po svém.V neděli jsme se Sylvou a Jonáškem vyrazili na Radhošt.Oni jeli lanovkou a já šel pěšky...
...v pondělí jsem si vyšel sám na Smrk a Lysou horu.Bylo to opět úžasné:-)
...
...na Smrku bylo ještě ažúro,na obzoru Jeseníky...
...a už jsem v půlce cesty:-)...
...
...malá fatra z Lysé.Oblíbené kopce které snad již brzy navštívím!
...fakt fajný fýlet furt fkopcu furt feselý.Komu by to nestačilo,může si pustit klípek,fotky moje ,muzika od Valravn,
chladný dech severu.
Tak ahoj v hoře!

Laco Deczi v Parníku(13.10.2011)

15. října 2011 v 14:19 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Sezona se rozjíždí slušně po BLAS,jsem se podíval do parníku na koncert Laco Deczi&Celula New York.Slovenský trumpetista se svými kumpány to slušně rozjeli.Hlavně v druhé půlce.Fajnové!

posbírané...(září)

14. října 2011 v 17:08 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami

Už to vypadá že jsem nechodil po beskydech,ale je to jen zdání:-)nešlo sice o žádné velké tůry ale v kopcích jsem byl.
první fotka je z 24.9,to jsme si s Sylvou a Jonáškem vyšlápli na Lysou.Výhledy slabé ale něco jsem přece jen zaznamenal...
...
...ten týpek kolo měl ale přitom šel pěšky?asi na něm neumí jezdit:-)
...tady něco schází!poznáš co?Další výlet byl 28.9. byl svátek a bylo hezky.Vzal jsem Jonáška a šli jsme na Velký Javorník...
...lidi jak much a taky padáčkáři.Hledal jsem Jardu že by mně vzal do tandemu,ale nebyl tam:-(
...jeden tandem jsme viděli...
....no má to něco do sebe...
...jen si tak létat...
...zatím poslední procházka byl nedělní výlet z Kunčic přes Skalku do Frýdlantu.Stalo se 2.10. bylo krásně ale výhledy zase nic moc.Aspoň jsme si udělali ohníček a opekli buřtíky.Taky dobré a nakonec ze Solárky i něco uviděli...
...minulý víkend jsem se kurýroval ale teď si to doufám vynahradím!

Bez Ladu a Skladu v Garage(5.10.2011)

9. října 2011 v 13:08 | jonáš71 |  fotky z koncertů
V martinovské Garáži česká televize natáčela poslední díl cyklu ladí neladí.při té příležitosti zde zahrály kapely moderátorů pořadu Petra Fialy(Mňaga a Ždorp) a Michala Kaščáka(Bez ladu a Skladu).Fotil jsem jen Kaščákovu grupu.Mňágu už mám nafocenou xkrát:-)Trenčínskou legendu jsem si ale nemohl nechat ujít!Koncet byl výborný,připadal jsem si jako bych se svezl strojem času,zpátky do časů "mladosti":-)tady jsou obrázky
...pro fanoušky kteří se na koncert nedostali(je třeba podotknout že BLAS koncertují jen velmi zřídka),jsem udělal klip-prezentaci,na písničku Banality reality.Tady ho máte!

SPECIAL PROVEDIENCE v parníku(29.9.2011)

5. října 2011 v 15:27 | jonáš71
Prvním poprázdninovým koncertem který jsem naštívil bylo vystoupení maďarské kapely Special Provedience.Na Myspace psali že hrajou progjazzmetal?Nevěděl jsem co to znamená a šel se podívat:-)Hrnuli to slušným tempem a hrálo jim to dobře.
Sice mně to po půl hodině už nebralo jako ze startu,ale na úvod dobrý:-)

Babí léto v Tatrách(17-20.9.2011)

4. října 2011 v 19:31 | jonáš71 |  slovenské kopce

tenhle rok se v horách nevyvedl:-(tedy aspoň mně:-((poprvé po 11 letech jsem se nedostal do větších kopců a vězte že mně to fakt sere!Když padla poslední šance(Glockner s Miguelem) neb Spídy měl bolavou nohu a léčil se novalginem,rozhodli jsme se že to Spídy riskne aspoň v tatrách.Tyhle hory jsou sice malé, ale krásné.Navíc na polské straně,jsem byl doposud jen jednou!Spídak nikdy a Orlou Percz jsme plánovali už před 10lety s Majklem.Tehdá jsme nakonec akorát přešli Rysy a z Perczi jen úsek Kozia prelacz-M.kozi wierch-Zawrat-Swinica.
Letos jsem to naplánoval trochu jinak a trochu lépe:-)Startujem jako kdysi na štrbském plese,akorát nejdem na Rysy(kde jsme byli už několikrát)ale k Hincovu plesu

...
pleso obcházíme a pokračujeme do Mengusovského sedla(kdysi tady byla značka).Ze sedla pak po menším kufrování,vystoupíme na vrchol Východného Mengusovskéo štítu
...sestup ze sedla do polska je už normální turistický chodník.I když my se na něm místy zapotili:-)
...cestou dolů koukáme do severní sěny Rysů.Je tam pěkný nával.
...na morskiem oku jsou davy turistů,ale taky pivo!!!Dávám dva žiwce,nějakou cigošku a valíme zas do kopce.
Mysleli jsme že budem spát na chatě v dolině pěti stavů,ale po příchodu je jasné že to bude pod širákem.
Naštěstí je krásně a teplo!Na chatě dáváme další pivka a těšíme se na neděli.Od slováku co šli percz v sobotu se dozvídáme že jim to trvalo celé 11hodin.Po dnešní šlapačce se dohodnem se Spídym že půjdem "jen" tu zbývající část
ze sedla kozia prelacz na Kozi Wierch-Granaty-Buczynowe turnie-Krzyzne...
...počasí je opět skvělé a tak jsme plni očekávání:-)
...tady to ještě znám,ale ze sedla už to je pro mně pole neorané.Záhy zjištuju že na spídyh mám natrénováno málo:-)
...jde to hezky ,místy těžce:-)
...asi tak nějak:-)Na chatu docházíme unavení ale spokojení.Já jsem rád že jsem to dokončil a Spídy se těšíže příště to bouchnem celé:-)Večer zase pivko a šírák.Pršelo až ráno a jen krátce:-))))pondělní etapa je vedena v Majklovo stopách
...do sedla Zawrat,pak na Swinicu...
...pak po hřebeni na Laliové sedlo,odkud jdem starou stezkou (traverz)do sedla Závory.Zakázné ale krásné...
...v sedle závory budem nocovat...
...a trekovat:-)solo si vyšlápnu na další dvoutisícovku Hladký štít.Zde vrcholové panorama
...pak si ještě vyšlápnem na tichý vrch a za setmění s deštěm se dekujem do stanu.Ráno je opět hezky:-)
...takže vyrážíme časně.Nejdřív dolů do Koprové doliny,pak Hlinskou dolinou na Koprovský štít.To už je pod mrakem ale hlavně že nechčije...
...z Koprovského štítu seběhnem na Štrbské pleso,dáme si Pilsnera na rozloučenou s horama a těšíme se na příště!Snad brzy:-)Těch fotek tentokrát bylo fakt hodně takže prezentačka je skutečně nabouchaná:-)