Listopad 2011

Dan Bárta&Robert Balzar trio(27.11.2011)

30. listopadu 2011 v 21:03 | jonáš71 |  fotky z koncertů

Dan Bárta s triem Roberta Balzara přijel do parníku aby zde živě předvedli písně z posledního alba Theyories.Akustické verze starých pecek, v podání skvělých muzikantů.Paráda!

Roháčské listopadání(13-15.11.2011)

27. listopadu 2011 v 23:22 | jonáš71 |  slovenské kopce
Letošní horská sezona byla poznamenána absenci velkých hor:-(prostě se nezadařilo.Co jsem nestihl v alpách nebo někde jinde jsem si vynahradil na slováči:-)Druhý letošní výpad na roháče se vydařil báječně!Já sice chtěl spíše do tater vysokých,ale jelikož Spídy na roháčích nikdy nebyl jeli jsme tam.A dobře jsme udělali.Počasí famozní,výhledy skvělé,kopců fůra.14 dvoutisícovek,z toho jedna premiérová!Jak jinak než ilegal:) Velká Kamenistá.Dost pindů!Tady jsou fotky...
....ráno vyrážíme z Jalovce(685m),Jalovskou a Hlbokou dolinou na Salatín(2047m) první roháčskou dvoutisícovku!
...tady už se Spídy lopotí v kopci:-)a kouká na Pacholu(2167m) další z kopců na cestě...
...je tak hezky že na vrcholu Salatína pobíhám bosky a fotím:-).Samozřejmně cigárko a slivovička!Horská idylka!A jde se dál...
...hřebenem Skriniarky na vrchol Spálená(2083m),pak dolů a zas na horu Pachola(2167m)...
...furt je na co koukat a tak krysa netíží...
...ohlédnutí.Kousek pod vrcholem Pacholy...
...z Pacholy je to už jen kousek na Baníkov(2178m),naše tempo je pozvolné a čas pokročilý(tedy vzhledem k ročnímu období).Proto lehce pozměníme plán a nepokračujem přes Tri Kopy na Smutné sedlo ale volíme "zkratku" přes Príslop(2142m).To by měl Hudymen radost:-)
...na vrcholu si vychutnáme soumrak s karpatskými ostrovy a za svitu čelovky scházíme na Žiarskou chatu.Zde se v podkroví ubytujem za 7 éček a dáme si pár piv!Ráno se musíme vrátit na hřeben .Do Smutného sedla je to 600 výškových metrů.To by se Hudymenovi líbilo!..
...počasí opět skvělé,chodci nadržení:-)a tak jsme v sedle cobydup!Kocháme se výhledy a těšíme se na vrcholovky:-)
...z Plačlivého plni touhy šlapem na Ostrý Roháč.Nejhezčí kopec západních tater!Vzhledem k tomu že jsou chodníky již uzavřené jsme tady úplně sami :-)Takže si to krásně užíváme!
...výhledy jsou parádní a tak se kocháme:-)sestup z Roháče do Jamnického sedla je lehce adrenalinový.Nakonec nasadíme i mačky:-)Na Volovci si dáme veselou cigaretku ,svačinku a přes vrchol Deravá(1955m) míříme na Hruby vrch(2137m)
...na Hrubý vrch dorážíme opět s západem slunce:-)kousek pod vrcholem nacházíme parádní místo na stan,tak tam necháme bágly a valíme na vršek...
....koukáme na to co nás čeká zítra a klepem kosu:-)Na obrázku Klin(2178m) a Bystrá(2248m)nejvyšší kopec západních tater...
....na tohle jsme koukali v noci ,pokuřovali a zahřívalise lihovinou:-)Ráno jsme si dali Hrubý vrch ještě jednou...
...no a pak jsme pokračovali na Končistou(1993m) a Klin(2173m)...
...z Klinu už to je kousek na Bystrou.Jdem tam a výš už to nejde...
...na vrcholu se kocháme a řešíme dilema.Spídy měl zjistit zpáteční dopravu,což však neučinil,takže nevíme jak se dostat domů:-(Varianta pokračovat dál přes Velkou Kamenistou na Tomanovské sedlo se nám jeví jako nevýhodná.Poněvadž by jsme v úterý museli šlapat celý den dolinou s vidinou příjezdu do Ostravy nejdříve o půl dvanácte:-(,což se nám před ranní směnou nechce.A tak si říkáme že si dáme jen Velkou Kamenistou (2127m),na lehko.Vrátíme se do Pyšného sedla a sejdem na Podbánské...
...tak jsme i učinili.Mimochodem výhled z Velké Kamenisté je sice zakázáný ale krásný!No tak jsme se rozločili s horama a s vidinou nočního přesunu sešli na Podbánské.Dole jsme byli až za tmy a zjistili že nejbližší bus jede až ráno:-)Nu co půjdem napivko.A hele hospoda v rekonstrukci:-(Naštěstí je zde grand hotel Permon.Tam jsme dali pár pivek a přespali na autobusové zastávce.Krásný závěr.Už se těším na další akci!Fotek bylo tentokrát strašně moc.Udělal jsem prezentačku,kde jsou ty nelepší(zde nepublikované!!!)a muzika je opět od Ladí!Stahujte!Přeju vám dobrou chuť:-)
Prezentaci jsem udělal znovu,tentokrát v HD a na youtube:-)

Jakub Noha v Hudebním Bazaru(19.11.2011)

20. listopadu 2011 v 14:39 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Po pár letech do Ovy zavítal písničkář Jakub Noha se svým bandem.Koncert byl moc fajn až na ty šuliny kteří si spletli hudební produkci s debatním kroůžkem:-(Jsem asi nemoderný chalan ale takoví dřeváci mně serou.No ale co narobíš,oni jsou v bazaru doma a já tam příjdu jednou za rok.Těd vím že si koncert Syčáků radši odpustím:-(Dost keců,zde krátký report.Fotky jsou bazarovské,takže kvalita nic moc.Blýskat jsem nechtěl.

Kněhyňské kolečko(6.11.2011)

10. listopadu 2011 v 19:56 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
V neděli jsem původně chtěl jet s Jonáškem na Červený kámen.Díky tomu že volal děda a zval nás na výlet do Kroměříže,jsem osaměl a měnil plán:-.).Bylo to na poslední chvíli,a tak byl výběr jednoduchý.Kněhyně a okolní kopečky.
Coby zlatý hřeb jsem si dal"prvovýstup" na Magurku.Podle dvou map beskyd jež vlastním,je v beskydech a přilehlých javornících,30 vrcholů vyšších než 1000m.n.m!Na všech už jsem byl jen Magurka( či Magura v názvu se mapy liší.Jen výška 1067m je shodná:-)),mně léta odolávala a tak jsem toho krásného,podzimního dne sérii dokončil:-)tady jsou obrázky...

...z kunčic jsem razil směr Kněhyně...
...počasí bylo luxusní,tričkové ,lehce smogové.Na Kněhyni jsem dal svačinku a sestoupil do sedla mezy Kněhyni a Čertovým mlýnem,odtud ještě kousek dolů na Kněhynskou cestu a po ní dál směr MAGURKA!...
...
...samotný vrchol Magurky je zalesněný.Kousek pod ním je solidní vyhlídká ,kde jsem pivkem oslavil výstup na vršek:-)
...dny jsou již krátké a tak se moc dlouho nezdržím:-(Utáhnu střevíce a přes Čertův mlýn se vracím na Kněhyni:-)Původně jsem chtěl jít traverzem ale to by mně terminátor Spídy neodpustil:-)))
...a udělal jsem dobře,slunko už je nízko a tuhle dobu mám nejradši:-)Následuje pár klasických Kněhyňských...
...sestupuju z Kněhyně a v stínu hory je již chladno.Na vršku Malé Stolové ještě sluníčko hřeje a tak spěchám abych stihnul jeho jeho poslední paprsky...
...stihnul jsem to hravě a bylo to krásné završení vycházky...
...nebýt neděle,ještě bych poseděl ale v pondělí se jde do rachoty a tak nechci být doma pozdě.Jo ,jo už začínám pohodlnět:-(
....na nádraží přicházím po půl páté a už je tma:-(ale spokojenost převeliká:-) slušné výhledy,pět kopců a pivko k tomu!

Dubioza v Cooltouru(5.11.2011)

8. listopadu 2011 v 20:05 | jonáš71 |  fotky z koncertů
V sobotu mně Šimon vytáhl na koncert bosenské kapely Dubioza Kolektiv.Na barvách mně něják extra nenadchli ,druhé setkání s balkánci bylo o "něčom inom".Bomba,úlet ,šílenství:-)Dobrý to bylo!Přesto že moc lidí nedorazilo,kapela hrála jak o život.
...bohužel jsem nemohl použít teleobjektiv.Byla to taková divočina že bych ručábo nezaostřil ,ani náhodou:-)