Leden 2012

Michal Pavlíček v Parníku(25.1.2012)

30. ledna 2012 v 15:28 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Do Parníku zavítal Michal Pavlíček a nasitil nás řádnou porcí muziky na pomezí rocku a jazzu.

Sněhová královna(21.1.2012)

25. ledna 2012 v 18:00 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami

Na ten den, jsme měli ,naplánován Velký Rozsutec ale přívaly nového sněhu nás odrazily.Nicméně horský absťák byl značný a nepomohlo ani páteční vinobraní.Trochu jsem si přispal ,na Smrk už bylo pozdě a tak jsem zvolil mastňáckou variantu-autobusem k Bezručovi a pak na Lysou.Foťák jsem sice vzal,ale teleobjektiv, filtry a hlavně náhradní baterku ne.Nepočítal jsem s výhledy.Nakonec byly a díky tomu že kvůli sněhu autobus končil už na točně v Malenovicích,jsem stihl ještě dvě pivka u Veličků.Na Lysé byl až o půl druhé,zrovna ve chvíli kdy se mraky zvedly.Zde pár obrázků z výletu...
...to tak to tam vypadá.Slunko sice zůstalo za mraky,ale já si to užil i tak:-)Pro Bambána který se mnou nejel a na hory se dostane je zřídka jsem vytvořil prezentaci.Tentokrát skutečně HD,černobíle a s písničkou.Testuju nový soft a tak už to není exe. soubor ale normální avi 720p.Tady to máte!

Marow!Nový bigboš z Ostravy(18.1.2011)

20. ledna 2012 v 23:38 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Marow!Nová grupa na moravsko-slezské rockové scéně.Ostravská "super group"!Našláplý bigboš a hlavně písničky!Sice né česky ale kdo na to má?Každopádně velké překvapení a ještě větší příslib!Na svou omluvu mohu uvést jen to že parník byl fakt nacvakaný,takže jsem se moc nedral a jen zoomoval z rohu...
...a to je ten co to celé "zavinil"!Marek Zeman,ten co hrál s Vladivojnou:-)
...tady mu Vojnička křtí CD...

...tak tohle se děje fčil v Ostravě.Možná to dorazí až kuvam!Zatím viz...

Jak na nový rok...(Silvestr na Kněhyni)

6. ledna 2012 v 16:51 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Počasí je furt naprd a o sněhu si v Ostravě můžeme nechat je zdát.Ani v beskydech to není o moc lepší.Tady je pár obrázků z minulého víkendu.S rodinkou jsme se byli podívat na pustevnách jak vypadá sníh...

...došli jsme jen k Radegastovi kde nás zastihlo poledne a s ním "falešný silvestr" takže svačinka apd.Bublinky jsem měl v batohu schované až na grand finále....
...Jonášek se vykoulel ve sněhu ...
...pak mně rodina opustila a já si dal poslední loňská pivka(2) na Pustevnách a sunul se kopcem přes Tanečnici a Čertův mlýn na Kněhyni.Zde jsem měl scuka se Spídym a Pouštou(ano ,uhádli jste ,jsou to ti dva co jsem snimi na Kněhyni byl v záři)...
...po čtvrté hodině jsem dorazil na místo.Nikde nikdo,tak jsem započal přípravy.Nalezení a odklizení ohniště,sběr dřeva(to bylo obvzlášt výživné:-).Mezitím dorazil Spídy a začal se pokoušet o rozdělání ohně.Marně:-)Následovaly mé a posléze i Pouštovy neuspéšné pokusy.Nakonec jsme to vzdali(to když ze tří zapalovačů ,zůstal jediný funkční:-)Slavili jsme ve stanu a ven chodili na cigárko(né vždy).Stativ jsem nebral ,neboť jsem nepočítal s výhledy(ty nakonec byly velmi dobré) a hlavně proto že mně Šimon v Praze ztratil rezervní baterku.S jednou jsem si netroufal:-)Takže jsem nefotil:-(Jen jedna momentka .tak to vypadalo v kuřáckém stanu:-))))
...Výborný večírek:-) a půlnoční panoramata parádní.Příště vám to nafotím!Východ slunce jsem samozřejmně zaspal.vstávali jsme kolem půl jedenácté:-)
...
...vyfotit a bourat...
....
.....u křížku se Poušta se Spídym pobil o kus párku:-)))no a pak začal novoroční sestup:-)))
....Kněhyňská klasika.Sice bez slunce,přesto kouzelná!
....zastavuju a kochám se.Jak malé děcko:-)možná to bude tím Rumem který na ráno Spídy "ušetřil",možná tou veselou cigaretkou kterou umotal:-)
...každopádně,navzdory hrůzným předpovědím a děsivým prognozám.Navzdory nepohodě,v tu chvíli je v hoře krásně...

...
....toť vše!Pod Stolovou jsme si dali první novoroční pivka a jel jsem domů na ohňostroj.A co z toho plyne?Nevím jak pro mé dva spolupijce,ale pro mně to byl nejkrásnější silvestr za posledních čtyřicet let:-)