Únor 2012

tam co běhá Spídy(26.2.2012)

27. února 2012 v 21:49 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Pár obrázků z nedělní procházky na Ondřejník.Spídyho oblíbený běžecký terén.
...zprvu bylo počasí poměrně solidní.Pak se ale mraky z Lysé...
...nasunuly na Ondřejník...
...a beskydští velikání se ukryli v mracích ...
...to už jsme ale došli k chatě:-)Takže pivko ,polívka a sjezd na bobech k autu.

T.V. Smith a UK Subs v Barráku(23.2.2012)

26. února 2012 v 15:55 | jonáš71 |  fotky z koncertů

Ve čtvrtek jsem si zašel zafotit do klub barrák na punkový trojkoncert.Zahajovala domácí formace Degradace a po nich nastoupil na podium legendární T.V. Smith,sám jen s kytarou .Silný zážitek!
...a po něm následoval "zlatý hřeb" osmašedesátiletý Charlie Harper ,se svou kapelou UK Subs.Stařík stále válí:-)
...jak jste viděli a já to mohu jen potvrdit,stále platí že "Punks Not Dead"!

Smrk(18.2.2011)

23. února 2012 v 16:20 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
V sobotu jsem coby výškový nosič doplnil výpravu bratrů Michlíků na beskydskou K2.Hoši měli v plánu na vrcholu nocovat,a jak chtěli tak i učinili.Pochopitelně nespěchali a tak jsme nahoře byli o půl šesté.Za to jsme stihli lusknout pár piv!Fotit jsem moc nestíhal .Takže jen pro ilustraci jak bylo v sobotu ,pozdě odpoledne v beskydech.

...no a pak nastala tma.Stativu nemaje ,nefotím:-(Chvíli pokecám s klukama,cigárko ,frťánek a o půl sedmé zahajuju sestup.Stopa je prošláplá ,viditelnost solidní ,tak si to užívám:-)Bohužel na chatě ,kde mířím za rodinkou není signál a tak se u Hovjaka na pivko nezastavuju.Co kdyby měli strach o taťku.V osm jsem na místě a pak už jen pohoda.Na chatě to vypadalo takhle!
...

Babí léto v Tatrách(září 2006)

22. února 2012 v 17:11 | jonáš71 |  slovenské kopce
Do léta daleko a tak jsem si zkrátil čekání,pošmejdil v archívu a dal dokupy pár fotek z rekondičního pobytu v tatrách.
Spídy byl tehdy ještě biker ,počasí bylo skvělé a v tatra pubu bylo líp než na světě:-)za 14 dní se mně podařilo vyšlápnout na 11 dvoutisícovek.Za nejhezčí kopec považuji Vysokou!Při třídění fotek jsem si uvědomil jak málo znám Vysoké Tatry.Je třeba s tím něco udělat!Loni jsem to počítal a zatím jsem vyšlápl ve Vysokých Tatrách na 34 dvoutisícovek,sedla jsem nepočítal:-)a furt je kam chodit!Možná budou fotky inspirací pro další výletníky.Tatry jsou za rohem,jsou sice malé ale krásné!
Tady je prezentačka.Zpívá Lucie Piussi a kromně Tater sev epizodních rolích blýskne Spídy a Pepe.

Ladě v Hudební Bazaru(14.2.2012)

15. února 2012 v 23:23 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Ladě mám rád!Nevím jak správně nazvat muziku kterou hrají a myslím že to není až tak důležité.Důležité je, že to tam je.
Kubesa je frontman s velký F a své texty interpretuje procítěne.Někdy šeptem,jindy křikem.Pokaždé je to síla.Už teď se těším na další setkání s toudle partou.Snad brzy!Koncert byl výborný a můj dík patří nejen kapele ae také Jirkovi Zahutovi který nám Ladě neunavně servíruje:-)Fotky jsou bazarovské,opět jsem se potýkal s nedostatečností svého vybavení a bojoval s nedostatkem světla.No posuďte sami jak se stím ta 30 let stará dederonská padesátka poprala.

..Lépe jsem to neuměl.Kdo chce vidět víc,musí zajít na koncert!
,,,

Black Stone Riders v Parníku(10.2.2012)

13. února 2012 v 21:13 | jonáš71 |  fotky z koncertů
To byl něco panečku!V parníku nám v pátek zahrála americká formace Black Stone Riders.A byl to zážitek!Jak by ne když na basu hrál Darryl Jones(Rolling Stones) na bicí Will Calhoun(Living Colour) a na kytaru Jean-Paul Bourelly(toho jsem sice neznal,ale hrál z kdekým mimo jiné i s Milesem Davisem:-).Očekával jsem jazík ale on to byl funkově našláplý bigboš
....vskutku,velmi,výživná muzička!Nicméně věřím tomu že Ladě v Hudebním Bazaru budou ještě lepší!!!

Vzpomínka na Walliské Alpy(září 2004)

9. února 2012 v 17:23 | jonáš71 |  zahraniční hory
Tak jsem si řekl že zaplním bílé místo na mém blogu.Přesněji že se vrátím v čase,do doby kdy blog ještě nebyl.Tedy ten můj!
Fotil jsem svým první digiťákem,4megovým minolťáckým kompaktem,Majkl bydlel v Ostravě a Petis ještě nebyl v Kanadě.Bylo to začátkem září 2004 a my se v rozšířené sestavě po třech letech vrátili do Zermattu.Do felicie se nás napáskovalo pět,batohy byly velké,spalo se ve stanech a bylo to krásné!To už se sice nedá tvrdit o fotkách ale za toho počasí to nemohlo dopadnout špatně.Vyšlo nám to skvěle ,nejdřív jsme si vyšlápli na Dom 4545m a pak jsme se rozdělili na dvě družstva.Sportovci zkusili štěstí na Matterhornu a já s Majklem si vyšlápl na vyhlídkový Breithorn 4164m a sousední Kleine Matterhorn 3883m.Dost keců tady je HDprezentace.

Kněhyně(4.22012)

7. února 2012 v 16:41 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
V sobotu jsem se nenechal odradit mrazem a šel na Kněhyni.Kus cesty jsem šel korytem zamrzlého potoku Stolová....
...
....
...k rouře a pak nahoru doleva.Dál už to znáte...
....v Jeseníkách svítilo sluníčko.Na Kněhyni ne!Foukal vítr a Lysá hlásila -22°C.Na focení to moc nebylo:-(
....no moc jsem toho nenasekal:-(Ono to s dřěvenými prsty ani moc nejde:-)Hlavně jsem nechtěl dopadnout jako Meresjev a tak jsem radši rychle sestoupil.Ono dneska ta nemocenská stojí zaprd ,takže příště se líp obléknu:-)

Moje hora(29.1.2012)

3. února 2012 v 16:57 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Letošní první výšlap na Smrk se vydařil více než dobře!Sice bohužel nemohli být se mnou Spídy a Poušta(takže jsem nemusel brát kořalku),kteří byli o den dřív na Lysé a již tradičně nevyrazil ani Bambán.O to víc jsem si užil klidu na Smrku.Ještě ve vlaku jsem uvažoval že bych šel na Lysou když je tak hezky,nakonec ale vyhrál "hospodyprostý" Smrk.Výhledy velice slušné,provoz minimální a cestou dolů jsem se stavil u Hovjaka na pěňáka:-)Co víc si může horák přát?
....zima přímo pohádková.Skoro třihodiny jsem se brouzdal sněhem na vrcholcích Smrku a Malého Smrku.Potkal dva lidí a udělal fůru fotek:-)...
....takhle jsem se tam mněl:-)Fotek bylo dost a tak jsem je vložil na Youtube.Prezentace je v HD a tentokrát je věnována Tonymu.P-starému beskydskému vlku a Lucii Piussi od které jsem si půjčil písničku.

Vladivojna v Divadle Loutek(31.1.2012)

2. února 2012 v 17:38 | jonáš71 |  fotky z koncertů
V ostravském divadle loutek,přesněji na jeho alterntivní scéně,pokřtila Vladivojna La Chia své nové album Bohémy.
Křtu se ujal ostravský bohém Rosťa Petřík.Fajn koncert v dobrém prostoru.Mimochodem se jednalo o první koncert nového cyklu hudební úderky.