Březen 2012

The Presidents v tatranu(24.3.2012)

31. března 2012 v 14:16 | jonáš71
Jednou z kapel ,které zahrály na letošním irish festu byli The Presidents.Mladí irové hráli bigbít alá U2,od kterých si také půjčili pár kousků,a nejen od nich:-)Jinak dobrý,Majkl by si pošušňával:-)Tak si aspoň s kumpánama pošušňáva na pivku,někde v kérkonoších ,a mně tu kape z nosu:-((((Dost kécu ,obrázky...

Rezurex v Barráku(26.3.2012)

30. března 2012 v 13:35 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Tak jsem byl opět v Barráku.tentokrát na losangeleskou psychobilly kapelu Rezurex.Dobrý to bylo,akorát lidí přišlo málo ,asi se báli:-)

loučení s zimou na Lysé hoře(16-17.3.2012)

23. března 2012 v 12:02 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Tu akci jsme si vymysleli narychlo a nakonec ,nedopadla zcela podle našich představ:-(původně jsme chtěli přivítat blížící se jaro v bivaku na Lysé hoře ,se Spídym eventuelně dalšími dobroduhy:-)Nakonec jsem si na sněhu ustlal sám.Možná to tak bylo lepší:-)Musím se přiznat že na vrcholku Lysé hory jsem nocoval poprvé.A na poprvé to nebylo vůbec špatné!Tady je pár obrázků,víc opět v HD prezentaci.
...načasování jsem měl dokonalé.Z Ostravy jsem vyjížděl vlakem šichtákem v 14:17.Tam jsem se sešel se Spídym a
zjistil že s největší pravděpodobností na Lysou nedorazí.Slibný začátek...
...utěšuju se tím že aspoň nemusím jít tím jeho svinským tempem:-)Nacpu špunty do uší,pustím Sigúr Ros a jdu.Na světě je krásně!Na hoře jsem akorát na západ slunce...
...něco nafotím,dám si cigárko lahodný rumík a ještě stihnu 3 pivka v kameňáku:-)
...večer to nafocení nebylo.Měsíc byl malinký a můj stativ dosloužil:-(z tří nožek jen jedna funguje na 100procent...
...ráno je úžasné!Fotím roháče,fatru ,babí horu a kochám se:-)Obvzlášt bizarně působí muj stativ který zabodávám do sněhu cca 1,5m od dvojice "kanonýrů".Jejich dálkáče mají větší dysplej než můj foťák:-)
...když se slunečn kotouč vyloupne zpoza Babí hory,přesunu se na vrchol kde mám bágl a lehce posvačím.Taky se vyfotím ,když už jsem takový fešák:-)
no a pak už jen balím a jdu na Ostravici.Musím vytopit chatu aby rodina přijela do tepla:-)
...
...Vyšlo mně to famozně!Počasí suprovní,noční teploty kolem nuly!Vivat jaro!
Jo tentorkát jsem si půjčil píseň punkového písničkáře TV Smitha.Takže klik a hoře zdar!

Owls off the Swamp+Jan Žamboch v Parníku(19.3.2012)

21. března 2012 v 22:45 | jonáš71 |  fotky z koncertů
V pondělí jsem navštívil parník kde se konal folkový večírek.Vystoupil zde australský písničkář Pete Uhlenbruch's,zde pod
jménem Owls off the Swamp a vsetínský kytarový mág:-)Jan Žampoch.Pár obrázků,folk mně moc nejde...
...australan hrál klidně a tiše,slovům jsem nerozuměl ale poslouchalo se to pěkně:-)Valašský bard byl trochu jiný šálek čaje:-)Výborná kytara a texty někde mezy Nohavicou a Nosem.Pro mně osobně milé překvapení!
zde ještě odkaz na Peteho stránku...
a jedno video z parníku(únorový koncert kapely ŽAMBOŠI)

Lysá z Palkovických hůrek(10.3.2012)

15. března 2012 v 9:29 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Ten výlet(přesněji vycházka),byl fajn.Viditelnost sice slabá,ale aspoň vím ,že zde se je, proč vracet.
Pár obrázků pro ilustraci.
...tam tak hezky vykukovala.to jsem tam nemohl nechat:-)
...
no počasí na focení nevhodné.Dávám to tu je proto aby Poušťa věděl kam vyrazit s foťákem:-)

Alain Caron Band(7.3.2012)

11. března 2012 v 21:20 | jonáš71 |  fotky z koncertů
V parníku zahrál se svým bandem kanadský baskytarista Alain Caron a věřte že to bylo hustý.

Zimní vandřík na malé fatře(3-4.3.2012)

11. března 2012 v 15:47 | jonáš71 |  slovenské kopce
Minulý víkend jsme se Spídym vyrazili na malou fatru.Původně jsme chtěli jet už v lednu,to ale nevyšlo.Pak jsme na poslední chvíli dvakrát akci odložili,kvůli nepřízni počasí.Nakonec jsme ale naštěstí odjeli a stálo to za to!Počasí úžasné,sníh krásně sedlý a zmrzlý.Dva dny jsme klopýtali na mačkách,s krysami na zádech po hřebeni malé fatry.Přes Diery jsme vyšlápli na Velký Rozsutec(kde Spídy pozbyl foťák:-().Sestoupili na sedlo Medziholie kde jsme přečkali noc v sněhovém záhrabu.V neděli jsme přes Stoh,Poludňový Grůň,Hromové a Chleb přešli na Snilovské sedlo.Tam jsme si na sluníčku ,ležíce na sněhu vychutnali pár piv a sjezdovkou sestoupili do Vrátné na bus.Akce krátká avšak výživná!Zde pár obrázků pro ilustraci
...
...Spídy na Rozsutci,ještě nasraný kvůli foťáku který odfičel jížní stěnou
...takhle hezky tam bylo!Doufám že Majkl objednal na poslední březnový víkend obdobné počaí!Krkonoše se blíží a foťák se nervozně obrací v brašně:-)Ještě než vyrazím do nejvyšších českých kopců "oblažím" vás HD prezentací z malé fatry.Fotek byla fůra a výběr hudby jednoduchý:-)Hlavolam od Živých Kvetů.Díky Lucii za písničku a Spídymu za spoluúčast.
Tady je prezentačka.

Milostný Trojuhelník v Cooltouru(28.2.2012)

2. března 2012 v 16:39 | jonáš71 |  fotky z koncertů
V úterý jsem si odbyl divadelní fotokřest:-)byla to fuška i když jsem se smál:-)Technika kterou používám není zrovna high- endová,světelnost mizerná a ta dlouhá rourka postrádá autofokus:-)či-li "práce pro vrahy".Tady jsou výsledky mého konání.Improvizační trojice Liška-Zbrožek-Polášek na černé louce ,objektivem amatéra:-)
...no zajímavá zkušenost,ale asi to nechám na Ruťákovi a jiných:-)