Květen 2012

Scott Henderson trio v parníku(24.5.2012)

30. května 2012 v 21:49 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Do Ostravy zavítal americký jazzový kytarista Scott Henderson se svým triem.Zaplněný parník si to užil:-)

Eddie and the Hot Rods(20.5.2012)

27. května 2012 v 22:08 | jonáš71
Kapela Eddie nad the Hot Rods se zpěvákem Barrie Mastersem řádi na podích už od roku 1976.Pravda dali si mezy tím několik přestávek.Myslím že to bylo ku dobru věci,poněvadž jinak by to asi Barry nepřežil:-)Hustej nářez a velká jízda v ostravském klubu Barrák.Zde pár obrázků zkoncertu.

Jarní výlet do Vysokých Taur(10-14.5.2012)

22. května 2012 v 16:52 | jonáš71 |  zahraniční hory
Tak jsem se po delší době opět podíval do alp.Konkrétně do rakouských vysokých taur.V oblasti jsem byl předtím jen jednou(Grossglockner,s Majklem v roce 2009),takže to bylo zajímavé ,fajné a pěkné:-)Tentokrát jsme vyrazili na prodloužený jarní víkend do skupiny Granatspitze,na chatu Rudolfshute.Tedy přesněji pod chatu:-)Sezona skialpová skončila a chodecká nezačala.Jinak přelidněné kopce jsme měli sami pro sebe!Nevýhoda byla že díky příliš vysokým teplotám(v noci v 2200m +7stupňů),byl sníh mokrý a nestabilní.V pátek na Sonnblicku to ještě šlo(menší sponntální lavinky při sestupu).V sobotu na Medzelkopfu už se to sypalo všude kolem:-(.Takže z původních plánu na 2 třítisícovky,byla jedna Sonnblick 3088m(na vrcholu nováčci Spídy a Podze,veterání já a Aleš jsme vyměkli asi 50m pod vrcholem).A druhý kopec Medzelkopf 2761m,na vrcholu hoďku a půl , s cigárkama a kalvádosem trojice Spídy,Podze a já.Přestože plán nebyl splněn jsem odjížděl spokojen.Krásné 3dny v hoře,se vším všudy.Těžká vynáška,sluníčko,pak déšt a nakonec i čerstvý sníh:-)Vše v prezentaci!Opět HD v formátu Avi.Muzika tentokrát možná trochu kontroverzní ale mně se líbí.Moldavská kapela Zdob si Zdub v písni zpívá o své rodnné zemi.Nebýt Masaříka mohly být ty alpy naše:-)Přeji příjemnou zábavu.
No a tady je pár fotek pro ilustraci co vás čeká v prezentaci.
...jezírko Grunsee(250 výškových metrů nad parkovištěm na Enzigerboden),tady začíná cesta sněhem:-)
...naši nováčci jsou natěšení a tudíž je obludné krysy netíží:-)
...když si odmyslíte ty obludné lanovky,je tam velmi hezky.
....podvečerní vyhlídka z BC...
...tady už lanovky nevnímáme a užíváme si totální samoty:-)
...vrchol se blíží a je jasné že lehčí varianta ,nepřichází v úvahu.Zbývá cesta hřebínkem...
...poslední metry k vrcholu(foceno z místa kde jsme to s Alešem zapíchli)...
...i odtud je výhled skvělý.Zde třeba Grossglockner(to je ten nejvyší srpek).Víc v prezentaci!!!
...tady jsme usoudili že už nejsme na ledovci:-)
...v sobotu už to bylo trochu horší ,ale na vrcholu výhled byl!
....
...no a pak musíme dolů:-(
...potom pršelo,posléze mrzlo a sněžilo:-)Nakonec jsme v kempu v Kaprunu vyžáhli basu piv a jelo se domů.Těším se na příště a doufám že to bude brzy!Snad již v červenci s čajovci (otztálky či dolomity) nebo možná v červnu s Pepou Tatry!

Velký Javorník(5.5.2012)

8. května 2012 v 12:46 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Sobotní výlet na Velký Javorník nám vyšel parádně!Vyráželi jsme až kolem poledne,poněvadž výhledy byly poslabší.Nakonec se to ale vybralo a my si kromě špekáčku a pivka vychutnali ,velmi slušné výhledy.
...
...to už jsme byli u Vlčiny...
...v bezpečí puntíka.Takže to opět dobře dopadlo.

Reno Divorce v Barráku(30.4.2012)

6. května 2012 v 20:31 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Pálení čarodějnic pro mně vyvrcholilo punkovým mejdanem v Barráku.Hlavní hvězdou byli američtí Reno Divorce-punk n roll-jak má být!Fakt zábava!Jak je v Ostravě zvykem jen pro pár skalních:-(

máj v dubnu(27-29.4.2012)

5. května 2012 v 21:13 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Poslední dubnový víkend byl opravdu letní a my byli na chatě...
...v pátek jsem se jen prošel na pivko k Hovjákovi
...ono tam slunko svítí déle než na chatě:-)Na sobotu jsme si naplánovali nenáročnou procházku(cca9km) okolo Samčanky...
...před pár lety tam udělali naučnou stezku,přes osady Lojkaščonka-Němčonka a Javořinka.Pěkný okruh s výhledy,vhodné pro rodiny s dětmi!
...na neděli jsem si natáhl budíka na 4:15 a šel na Smrk.Kopec jsem si vychutnal sám jen s Živými kvety:-)
....
...a na závěr jedna z odpolední procházky.Pak už jsem musel domů:-(
...fotek je samozřejmně víc.Panoramata jsem tady nedával ,páč se mi zdá že to líp vypadá na televiži:-)Takže jsou v HD prezentaci s písničkou od ŽK.A ta je zde v formátu avi.

Ashia Greszik v Cooltouru(30.4.2012)

2. května 2012 v 22:40 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Na Filipojakubskou noc do Ostravy přijela americká violoncellistka a písničkářka,s polskými kořeny Ashia Greszik.Byl jsem hodně zvědavý a odcházel jsem spokojen.Výborný koncert,byť poznamenán nezájmem ostraváku(ale to není nic nového).Ashiu v několika písních doprovázela na akordeon Anežka Gebauerova.