Srpen 2012

Na Smrku a v podsmrčí(19.8.2012)

25. srpna 2012 v 22:06 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Pár obrázků z minulé neděle.Byli jsme na chatě a tak jsem si dal ranní Smrk a poté rodinou procházku.
...vstával jsem v 5,takže jsem nestihl východ slunce na vrcholu.to bych musel být Majkl nebo Spídy:-)
...mohl jsem si počkat ale radši jsem pokračoval.Stoupám a mizím v lese...
...cesta výšvihem je krásná.Bohužel výhledů je čím dál tím míň:-(
...tolik ze Smrku.Ideální výšlap pro horomila ženáče.Vyrážím po páté vracím se v osm.Nikomu jsem nechyběl a ještě jsem si udělal dobře:-)Nyní něco z vycházky...

...
...ohlédnutí za kopcema.To je můj revír:-)

Tatry s Šimonem(13-16.8.2012)

23. srpna 2012 v 21:15 | jonáš71 |  slovenské kopce
Tak se to nějak semlelo a já se tohle léto už podruhé podíval do tater.Celé to vymyslel Šimon který říkal že už tam dlouho nebyl(6let) a že by rád na Kriváń.Posledně jsme tam viděli prd a jak se ukázalo teď to nebylo o moc lepší:-)))Ale to předbíhám.Základnu jsme měli v kempu ve Štrbě(kousek od nádraží)odkud jsme vyrazili ,postupně na Rysy...
...to jdem ještě zvesela ač je patrné že vrcholky halí mraky...
...vrcholovka z Rysů Poušta,Šimon a Spídy...
...jeden z mála solidních výhledů.Gánok ze sedla Váha.Předbežně jsme se s Spídym dohodli že ho bouchnem:-)
...v úterý pršelo a tak jsme podnikli jen krátkou procházku k vodopádu Skok.Počasí nepřálo a tak jsme aspoň zapařili v chichmo pubu.Ve středu ráno jeli kluci domů.V údolí bylo hezky ale vrcholky stále v mracích.Vyrážíme aspoň na Téryho chatu.Co kdyby...
...nakonec se to nevyvrbilo:-(na teryně lehce mží....
...to nejlepší jsme si nechali nakonec.Na Kriváni jsem byl jen jednou a navíc v dešti a mlze,takže jsem se těšil.Sice jsme toho z vrcholu moc neviděli.Něco však přece jen.Každopádně to ráno na štrbském plese vypadalo slibně...
...
...už na prednom handeli se začalo chmuřit...
...přesto se na vrcholu smějem:-)Jak by né když na horách je tak krásně.Jenže my už musíme dolů.Zbourat stan,hodit sprchu a poslední pivko v Chicmo pubu...fotek bylo pochopitelně víc.Jen pro zajímavost.Alfu obsluhoval Šimon a já fotil Bambánovou Camerou Obscurou.Malým soňáckým kompaktíkem.V prezentaci jsou fotky mé i Šimonovy.Hudba byla vybrána už na místě v Chichmo pubu.Písnička Strejček Jonatán od Olympiku.

víkend v Vídňu:-)(3-5.8.2012)

9. srpna 2012 v 12:43 | jonáš71 |  reportky z výletů
Tahle akce původně měla být v jiném termínu.Pak to vypadalo že nebude vůbec a nakonec byla.Pochodili jsme po městě,zajezdili na kolech ,smočili nožku v Dunaji a nakonec i zaplavali v jeho vedlejším kanále:-)Taky se fotilo.Teda já moc né.Architektura není mojí silnou stránkou.Vyřádili se hlavně tchán s Šimonem.Tady je úkazka toho co jsme viděli...
...letní kino před vídeńskou radnicí...
...Schonbrunn...
....
...Belvedere...
...Gasometr city...
...chrám Svatého Štěpána...
...rakouský parlament....
...a Donau City.Samozřejmně toho bylo víc a tak jsem slepil prezentačku s písničkou od australského písničkáře Hugo Race.

vinobraní na Smrku(27.7.2012)

8. srpna 2012 v 23:24 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Pár obrázků z letního biváčku na Smrku.Osvědčená trojce já ,Šimon a Poušťa.Skvělé počasí ,lahodné víno a buřty k tomu:-)
Chyběl jen Bambán ,který musel zůstat doma se psem:-(
...následující fotku vyprodukoval Šimon.Já s Pouštou připíjel na zdraví Bambána a všech nepřítomných horomilů:-)
...večírek se protáhl:-)Ve dvě jsme ulehli pod širou oblohou a v 4:40 promluvil můj budík.Vstával jsem sám i když to nebylo bůhvíco...
...bylo jasné že to nebudé to pravé ořechové.Jenže když už jsem byl vzhůru.Vzal jsem zavděk tím co bylo...
...
...asi tomu nebudete věřit ale já pak ještě usnul:-)

...nakonec jsem ale vstal,stejně jako ostatní a sešli jsme k hovjákovi na pivko.My s Šimonem jsme paK pokračovali na chatu a Poušta jel do Ovy na Batmana.To už je ale úplně jiný příběh:-)

Ashia Grzeszik(31.7.2012)

1. srpna 2012 v 22:46 | jonáš71
Poslední červencový večer byl velmi ,vydařený!Parta z cooltouru uspořádala koncert polsko-americké písničkářky a violoncelistky Ashii Grzeszik.Naštěstí to nebylo jako na jaře ,kdy na koncert dorazilo cca 10lidí!Tentokrát bylo posluchačů tak akorát a koncert byl výborný:-)Díky Ashio!