Říjen 2012

Raduň(21.10.2012)

29. října 2012 v 19:32 | jonáš71 |  reportky z výletů
Tak venku už je sice sníh ale já mám v kompu krásný barevný podzim:-)Pár obrázků z výletu do Raduně.Rybník byl jak na sviňu vypuštěný ale zato sme nasbírali nějaké hřiby.

Please The Trees(24.10.2012)

29. října 2012 v 17:27 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Please The Trees táborsko-pražská kapela vydala letos nové album A Forest Affair.Při té příležitosti zavítali do ostravského klubu Barrák,kde předvedli že jim to hraje čím dál tím líp.Ti co tam byli to ví a ti co nepřišli ví prd:-)
Velmi dobrý koncert to byl!Tak snad brzy zase někde.Víc obrázků s písničkou Easy Ride z předešlého alba Inlakesh(2010)zde

podzimní Lysá(20.10.2012)

23. října 2012 v 22:08 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Dost možná ,poslední letošní ,krásný skoro letní den.Taková byla minulá sobota.Sylva nás novým vozítkem vyvezla k bezručovi
a od tama je to jen kousek na Lysou.Pravda,Jonášek nasadil tempo velmi mírné,které v spojení s našim poledním startem,způsobilo že jsme si užili i západ slunce v hoře:-)fajne to bylo,beskydy jsou boží!Však Majkl ví!
...podzim v plném proudu.Teda ta příjemnější fáze:-)
...
...to už se blížíme k vrcholu Majklova tréninkového kopce:-)
...chata roste jako z vody...
...fatra je tam co vždycky...
...a tatry taky,byť zapařené:-(
...Jonášek je louda:-(ale zase mám čas nafocení!To s Majklem nebo Spídym je to větší záhul!
...
...takže zas nic nového.Jinak jsem fotil "intenzivně" takže bylo fotek dost.Tím pádem jsem zklohnil prezentaci.
Tentokrát jsem ji věnoval spřáteleným přesídlencům.Majklovi(do Hradce) a Podzemu(na Valdštejn).Hoře zdar syncy!Tu písničku mám rád a dlouho jsem si ji šetřil pro nějakou vyjímečnou situaci:-)Krchoff-Jako vloni.

Worldly Savages(16.10.2012)

21. října 2012 v 20:29 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Druhé koncertní zastavení multikulturní formace Worldly Savages.Mám pocit že od jara dozráli a hraje jim to ještě líp:-)
Takhle vypadají a takhle hrají.Udělal jsem klípek pro ty co je ještě neznají.

Tichá Dohoda v Barráku(11.10.2012)

14. října 2012 v 21:29 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Pražská kytarovka Tichá Dohoda,se dala loni znovu dohromady!Přiznám se bez mučení že v dobách jejich největší slávy ,mně moc nebrali.Párkrát jsem je viděl ,na různých festivalech.To jo ale mé srdce tlouklo v jiných rytmech:-)Objevil jsem je až po rozpadu kapely a tak jsem neváhal a šel se podívat,jak jim to hraje.Mačin mně sice nakazil pochybnostma,navíc se koncert TD termínově kryl s vystoupením mých oblíbených Ladí.Nakonec převážila zvědavost a můžu říct že jsem nelitoval!Mnělo to štávu a znělo to přesvědčivě.Nevím jestli to bylo tím že Dan Šustr,strhal všecky struny.Nebo už jsem taky senila?Ale mně se Tichá Dohoda líbila!Otázkou je jak moc to muzikanti myslí vážně s comebackem?Jestli se nejedná jen o jednorázovou záležitost, příležitostné přehrání starých pecek ale o regulerní návrat se vším všudy.Tedy i s novým repertoárem.No uvidíme...Tady je pár obrázků.

Roháče se Spídym i bez(28-30.9.2012)

9. října 2012 v 20:01 | jonáš71 |  slovenské kopce
Tak už se stalo.Spídy definitivně vstoupil do řad zralých mužů!Ano i on už má čtyřicet a může mi tykat:-).Oslava původně měla probíhat na malé fatře ,jenže Pepe přišel s tím že na fatře jsme furt a že by radši někam jinam.Tak jsem navrhl roháče,konkrétně žiarskou chatu kde Spídy domluvil nocleh na povale,za příjemných 7 éček.V pátek ráno jsme dorazili do frýdlantu,kde nás Robin nalodil na palubu expedičního vozidla a mohlo se jet.Cesta nám trvala trochu déle než jsme čekali.
Nejdřív jsme museli dolívat vodu a pak byla zácpa.Takže jsme dolívali znova:-)Na parkovišti pod chatou jsme byli po poledni,což poznamenalo náš program:-(
...takže žádné vykecávání a jde se!Naštěstí cesta není moc do kopce a tak bágly netíží:.-)Na chatě hoši musí mít pivo,pak druhé.Takže nakonec vyrážím o chvíli dřív..Osudová chyba!Nevím zda za to může ,přílišná nadrženost bratrů Michlíků,nebo veselá cigaretka?Nejspíš kombinace obojího:-)Jedno je jisté já s Pepou jdem na jalovské sedlo a Baníkov.Ti dva plantážníci jdou opačným směrem na žiarské sedlo a Plačlivé.
...to se dozvídáme až na Jalovském sedle,kde je marně čekáme:-(Díky tomu nestíháme ani Baníkov:-(((a bereme zavděk
vrcholem Príslopu(2141m)který je o kousek blíž...
...viz obrázek,vlevo Baníkov 2178m a vpravo Príslop 2141m.Díky pokročilé denní hodině jsme v kopci sami a náležitě si to užíváme...
...výhledy do všech stran!Stejně jako loni v listopadu,když jsme si západ slunce z tohohle kopce užívali se Spídym.Akorát tehdá byla větší zima.Mlsně okukuju Kriváň kde jsme byli před pár týdny a znova jsme nic neviděli:-(
...na západě pak malou fatru ,kde jsme měli jet původně...
...vysílačkou se spojujeme s bráchama a zjištujem že se blíží k vrcholu Plačlivého(2126m),dělíme se o dojmy a zapalujem vcholovku:-)Sestup byl úžasný,měsíc téměř v úplňku.Čelovky jsme použili až v stínu Barance cca 500m od chaty.Tam jsme byli o 1,2 piva dřív než Spídy brothers...
...první fáze oslav může začít.Dnes zlehka,zítra chcem dohory...
...i v sobotu jdem do kopce bez Kunďáků.Teda lidí je na stezce dost ale Spídy s Robinem jdou jiným směrem.My s Pepou jdem na smutné sedlo...
...kousek pod sedlem se nám naskytne tenhle pohled.Príslop ten vlevo ještě pod mrakem,Baníkov již v mraku:-(Tam teď míří naši plantážníci.My doufáme že se nám mrak vyhne...
...ze sedla koukáme do smutné doliny a na kopce nad ní.Dva z nich,Plačlivé 2126m a Ostrý Roháč 2087m,jsou našim cílem a zatím jsou ještě bez mračných čepic...
...přes vrcholek Nohavice 2051m ,vystoupíme na Plačlivé.Mraky se začínájí přbližovat:-(Roháč však stále je vidět...
...jak sestupujem do sedla pod roháčem,vypadá to celkem slibně.Nakonec nás ale na vrcholku Roháče zastihl mrak.Přesto jsme spokojeni,tři kopce nám stačí k vyvolání pocitu žízně:-)Vracíme se zpátky na Plačlivé...
....v sestupu se to na chvíli odkryje a my vidíme že Spídy který nakonec z Baníkova pokračoval přes kopy na smutné sedlo,na tom není o moc líp než my.Na chatu přícházíme v dešti,přesto je shledání radostné a finále oslav může vypuknout.Nemusíme se šetřit neboť Robin potřebuje být doma v Brně brzy takže,vzhůru do bezvědomí:-)
Tolik k akci.Víc obrázků v tradiční prezentaci,tentokrát věnované (jak jinak) Spídymu.Ať mu zdraví slouží aspoň do sta let!
Muzika opět neveselá,leč slavnostní:-)Aspoň na mně tak působí.Crime and the City Solution -The Adversery.