fatranská závěrečná(8-9.12.2012)

23. prosince 2012 v 22:36 | jonáš71 |  slovenské kopce
Poslední výjezd do slovenských kopců se nám opět vydařil:-)Počasí výborné!Až na ten Spídyho omrzlý nos:-)Akorát na chatě pod Chlebom bylo nějak mrtvo.Tradiční večírek se tentokrát odehrál v poněkud poklidnějším duchu.Ale co opijem se příště:-)Trasa tradiční,ověřená,kvalita zaručená.Z Štefánové na sedlo Medziholie...
...Rozsutec by jsme asi v našem věku a tuto roční dobu nestihli.Stoupáme přímo na Stoh...
...na podvrcholovém platoo,pěkně fučí.Zima jak v ruském filmu...
...takže se na vršku moc nezdržujeme a sestupujem do Stohového sedla.Tam posvačíme!
...a pak zase dokopce.Poněvad to ani jinak nejde:-)
...Spídy testuje novéj foťák.Pravda v těch podmínkách žádná slast.Na chatě v závětří ukazoval teploměr -15,kolik bylo v tom vichru netuším...
...
...zimní den je krátky a naše tempo pomalé.Jenže my to tak chceme!Tohle jsme viděli z vrcholu Chlebu...
...již v závětří a za soumraku,se kocháme pohledem na Velký Kriváň.Ten nás čeká zítra.
...ráno je opět krásně,netrápí nás kocovina a hlavou se žene hříšna myšlenka.Jdem na Strečno!Nakonec zvítězí rozum a pohodlnost.Volíme kratší variantu Velký Kriváň-sedlo Bublen-hřeben Kraviarok a sestup na Starý dvor.Kratší ale pěkná trasa.Navíc jsem ji šel jen jednou a Spídy nikdy.Tak jdem:-)
....
...zase fučí a zas je zima.To nás jen utvrzuje v tom že kratší varianta bude lepší...
...v sedle Bublen opouštíme hlavní hřeben a ocitáme se v závětří.Nádhera:-)
...Spídy je u vytržení a užívá si novou cestu...
...hřebenovka je parádní a liduprázdná...
...cesta přes tři kopce je velmi příjemná:)
...posledním kopcem který se nám postavil do cesty jsou Baraniarky.Tady už vyhlížím zuřivého fotografa spídyho:-)Krátké posezení ,cigaretka a hajdy dolů do sedla Príslop.
...odtud je to cca 30minut na Starý dvor,kde stojí hospoda a taky autobus.Koukáme po Rozsutcích které si dáme příště!Snad brzy:-)
Kdo by chtěl vidět víc,může kouknout na Youtube.Máte to i s mou oblíbenou "vánoční" písni:-)

2 lidé ohodnotili tento článek.