Leden 2013

Ashia and The Bison Rouge(26.1.2012)

29. ledna 2013 v 21:35 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Polsko-Americká violoncellistka Ashia Greszik,si Ostravu oblíbila,nebo možná Ostrava jí.Nejspíš to bude vzájemné:-)
Tentokrát nás potěšila ještě více než obvykle,poněvadž zahrála s kapelou.Podpořená smyčcovým triem a akordeonem,no lahůdka.
...Ashio děkujem!

Fajt A Fajt(25.1.2012)

27. ledna 2013 v 18:36 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Další páteční noc v parníku.Tentokrát focení nebránili houfy posluchačů ale tma.Jediným světelným zdrojem byl projektor:-).Ale koncert to byl výborný,zahrálo rodinné duo Fajt A Fajt.Tedy otec a bubeník Pavel Fajt se svým synem Antonínem Fajtem(klávesy,klavír).Hrálo jim to parádně!

Droga zvaná Fatra(19-20.1.2013)

25. ledna 2013 v 19:09 | jonáš71 |  slovenské kopce
Velmi vydařená akce!Navzdory nepřízni počasí,jsme na chatě pod Chlebom zapili mé narozky a pěkně jsme se prošli:-)
Navíc jsem část trasy šel poprvé takže vlastně premiéra.Původní plán ve vlaku spát sice nevyšel,neboť v Bohumíně přistoupili dva vychodňári a "chcelo sa jim piť":-)Nenechali jsme je vtom a tak byl výstup z Vrůtok na Klačiánskou Maguru za odměnu:-)
Už na chatě jsme tušili že ze sluníčka asi nic moc nebude.
...
...naštěstí alespoň cesta na Suchý vrch je prošláplá.Přesto je náš postup pomalý...
...nahoře je takové mlíko"polotučné" posvačíme a jdeme dál.Stopa pokračuje,byť je míň prošláplá.Po cca 300metrech,potkáme slovenskou čtveřici která se vrací.Ty stopy byly jejich a dál to prý bez šněžnic nejde:-(Chvíli váháme a pak se vracíme snima...
...na vršku se to roztrhá a tak fotíme.Bratříme se za pomocí kořalky a bavíme se představou večírku na chatě pod Suchým.Robin s Kamilem nás sice čekají na chatě pod Chlebom ale když to nejde:-(
...
...slováci odcházejí napivo a my si užíváme sluníčka...
...cvakáme a já si všímám že na Stratenci jsou nějací lidi,jdou našim směrem a jejich sedm!
...bleskové a jak se ukázalo nerozumné rozhodnutí:-)Jdem na Chleb.Jak se později ukázalo oni šli na sněžnicích...
...no co nějak to dáme.Dali jsme ale byla to šichta.Jedno pozitivum tam ale přece jen bylo.Po setmění si mraky sedly a my jsme šli až do sedla Bublen za svitu měsíce.Úžasná atmosféra,kterou jsem bohužel(stativu nemaje) nemohl zachytit:-(
Nakonec jsme se po dlouhých 7 hodinách(z Suchého vrchu na Chatu pod Chlebom) s klukama sešli...
...takže i ten večírek nakonec byl.Nedělní počasí bylo ještě lepší než sobotní.V ukrutném vichru jsme si vyšlápli aspoň na chleb a pak dolů do Vrátné na bus.Sice skoro bez výhledu ale fajn!Víc fotek(přidal jsem pár Spídyho a Kamillových)+písnička od Živých Kvetů opět na youtube.

Michal Žáček v parníku(18.1.2013)

23. ledna 2013 v 20:14 | jonáš71
V parníku křtil Michal Žáček své album Biutiful Day.Samotný křest jsem nestihl neboť jsme po přestávce spěchal domů a pak se Spídy brothers na fatru.Takže jen krátký report z první půle...
...kytary obsluhoval Rudy Horváth ...
...basu Martin Gašpar...
...Michal Žáček jako obvykle foukal do všeho:-)
...na klávesy Boris Urbánek...
....
...rytmika Gašpar+Buntaj...
...no dobrý to bylo:-)

Červený Kámen(12.1.2012)

17. ledna 2013 v 21:50 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
První letošní výlet se vydařil.Kopec sice malý,výhledy mizerné ale bílo bylo:-)
...a už jsme na píku:-)
...výhledy slabé..
...z beskyd je vidět jen Javorník...
...no a víc už nic.Zas příště a doufám že brzy!

beskydy za soumraku(29-30.12.2012)

6. ledna 2013 v 17:50 | jonáš71 |  fotoprůvodce beskydami
Konec roku byl mimořádně vydařený.Po vánocích které jsem prožil s nudlí u nosu,následovaly 2 pracovní dny a pak zase 4 dny volna.Jeli jsme na chatu,což se ukázalo jako štastná volba a výborná protiváha k prožraným vánocům.Po ránu jsem dělal dřevo a místo oběda šel do hory.Prvním kopcem byl Smrk...

...vyrážím kolem jedné hodiny z chaty, v batohu mám vybitu čelovku a tak jdu rychle:-)
...čas mám dobrý,nezatmím ale zase si nevychutnám naplno soumrak:-(
...
...cesta dolů je nepříjemná,spodní třetina výšvihu je pěkně vyledovaná,mačky jsou doma ve skříni tak si to užívám:-)
Pivko u Hovjáka je jako vždy lahodné ,večer trávím popíjení vínka a přikládaním do pece.Horská idyla!Nedělní scénář je obdobný,jen stím rozdílem že jdu na Lysou a na Butořanku mně doprovází Sylva s Jonáškem a tchýně...
...rodinku ještě vyvedu na Mazácké skály...
...no a pak se rozloučíme a já pokračuju vstříc ledové hoře...
....
...Slezská chata se už rýsuje,její otvíračka bude jistě velkou událostí.Možná že přijede i Majkl:-)Klasické výhledy následují...
...Klak v lučanské fatře...
...milovaná Kriváňská fatra...
...a beskydští velikáni.Nic se nedá dělat,musím dolů a vím že to bude klouzat:-)
...nakonec jsem se dostal do údolí s čistým štítem,tedy bez pádu.To se nedá tvrdit o novoročním setupu z Lysé.Vyšápli jsme nahoru s Šimonem,Spídym,Pouštou a spoustou jiných nadšenců přivitat nový rok,půlnočním přípitkem.Foťák jsem nebral,poněvadž bez stativu to nemělo smysl.Spídy nakonec nefotil vůbec a Poušta v tom rozrušení zapoměl zapnout autofokus.Takže fotky nejsou.Je jen vzpomnka na další parádní silvestr.Pro ilustraci fotka z web kamery...
...nakonec to zase dobře dopadlo.Trochu jsem se poválel a pro sichr jel místy pozadku.Nic mně nebolelo.Takže fajn!
Pro sebe a pár skalních fans:-)jsem slepil první letošní fotovideo.Písnička od Ladí,z dob kdy si ještě říkali Červeným vrchem.