Droga zvaná Fatra(19-20.1.2013)

25. ledna 2013 v 19:09 | jonáš71 |  slovenské kopce
Velmi vydařená akce!Navzdory nepřízni počasí,jsme na chatě pod Chlebom zapili mé narozky a pěkně jsme se prošli:-)
Navíc jsem část trasy šel poprvé takže vlastně premiéra.Původní plán ve vlaku spát sice nevyšel,neboť v Bohumíně přistoupili dva vychodňári a "chcelo sa jim piť":-)Nenechali jsme je vtom a tak byl výstup z Vrůtok na Klačiánskou Maguru za odměnu:-)
Už na chatě jsme tušili že ze sluníčka asi nic moc nebude.
...
...naštěstí alespoň cesta na Suchý vrch je prošláplá.Přesto je náš postup pomalý...
...nahoře je takové mlíko"polotučné" posvačíme a jdeme dál.Stopa pokračuje,byť je míň prošláplá.Po cca 300metrech,potkáme slovenskou čtveřici která se vrací.Ty stopy byly jejich a dál to prý bez šněžnic nejde:-(Chvíli váháme a pak se vracíme snima...
...na vršku se to roztrhá a tak fotíme.Bratříme se za pomocí kořalky a bavíme se představou večírku na chatě pod Suchým.Robin s Kamilem nás sice čekají na chatě pod Chlebom ale když to nejde:-(
...
...slováci odcházejí napivo a my si užíváme sluníčka...
...cvakáme a já si všímám že na Stratenci jsou nějací lidi,jdou našim směrem a jejich sedm!
...bleskové a jak se ukázalo nerozumné rozhodnutí:-)Jdem na Chleb.Jak se později ukázalo oni šli na sněžnicích...
...no co nějak to dáme.Dali jsme ale byla to šichta.Jedno pozitivum tam ale přece jen bylo.Po setmění si mraky sedly a my jsme šli až do sedla Bublen za svitu měsíce.Úžasná atmosféra,kterou jsem bohužel(stativu nemaje) nemohl zachytit:-(
Nakonec jsme se po dlouhých 7 hodinách(z Suchého vrchu na Chatu pod Chlebom) s klukama sešli...
...takže i ten večírek nakonec byl.Nedělní počasí bylo ještě lepší než sobotní.V ukrutném vichru jsme si vyšlápli aspoň na chleb a pak dolů do Vrátné na bus.Sice skoro bez výhledu ale fajn!Víc fotek(přidal jsem pár Spídyho a Kamillových)+písnička od Živých Kvetů opět na youtube.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.