Únor 2013

Svavar Knútur a Žamboši v Rádiu(21.2.2013)

27. února 2013 v 16:03 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Vydařený dvoják v studiu českého rozhlasu Ostrava.V první půlce zahrál islandský písničkář Svavar Knútur.
...popravdě jsem byl mile překvapen.Ty bedničky u mého pc jsou poslabší a tak mně poslech pár písní z youtube,před koncertem nijak zvlášt nenadchl.Naživo to byla jiná:-)Parádička!Hlavně když zabrnkal na ukulele!
Druhou půlku obstarali valašští Žamboši.Ty jsem znal předem a věděl jsem co mně čeká.Očekávání se naplnilo a bylo to zase fajne:-)
....
...

jak jsem neviděl hory

19. února 2013 v 18:39 | jonáš71 |  reportky z výletů
Tenhle rok začíná divně,zatím jsem ještě neudělal žádnou kloudnoů zimní fotku:-(Prostě nebylo kde:-(((Posuďte sami.
Takhle to vypadalo pod Lysou 9.2. Jonášek zkoušel lyžovat a já pokukoval po Lysé.Říkal jsem si co kdyby....
...možná odpoledne se to vyčistí:-)))
...nevyčistilo:-(bílá tma jen Di Grine Kuzine v přehrávači zvesela vyhrávají...
...výhledy úžasné.Otočím se kolem sloupku a jdu dolů.Tak snad příště!Jak asi tušíte příště to nebylo lepší:-)))
Další sobotu,tj.16.2. jsem vyrazil na Kněhyni.Původně měl jet i Spídy a možná i Poušta.Nakonec jsem jel sám a do tohohle jsem vystoupil v Kunčicích...
...jsem optimista a tak nezoufám.Nahoře bude jistě hezky...
...nebylo a optimismus mně přešel.Přesto postupuju "dvouvaječňákem" ke křížku...
...pomalu ale jistě...
...na vrcholovém plato mám vyhráno,sníh je slušně sedlý a bořím se jen místy...
...u křížku stojí rozbité iglů a já...
...svačinka,vyfocení vrcholové tabulky od valcířů z donbasu a dolů,dodom.Snad příště,do třetice,spatřím více!

panková noc,aneb Legendy se vrací(11.2.2013)

15. února 2013 v 19:28 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Pondělní večer byl ve znamení Punku.V klubu Barrák se cca po roce ukázaly dvě punkové legendy Tv Smith a UK Subs.Předskakovali olomoučtí punkýši Zatrest...
...klasická trojka,basa,bicí,kytara...
...hráli dobře ale já jsem ten večer přišel na Tývího...
...to je on Tv Smith,punkový písničkář a jeden ze zasloužilých punkových věrozvěstů.Na scéně je od roku 1976,kdy s kapelou The Adverts spoludefinoval tento žánr...
...jeho koncerty jsou skutečným zážitkem.Tv Smith si vystačí jen s kytarou a já osobně mám pocit že ty písničky znějí líp než na deskách...
...opět jsem si to užil.Hlavní hvězdou večera byli UK Subs,další veteráni a pamětníci z 76tého.Charlie Harper je nesmrtelný:-)táhne mu na sedmdesát ale selanka ala Karel Gott to nebyla:-))))
...no asi si nešetřil na důchod,tak musí makat!
...
...popravdě,skutečným pamětníkem je jen Charlie ale co natom.Kapela šlape a já věřím že za deset let bude šlapat stejně:-)
...takhle nějak to bylo.Jedinou vadou na kráse bylo to že bylo pondělí a ráno jsem musel do práce.Punk nalačno není to pravé ořechové:-)

Di Grine Kuzine(4.2.2012)

6. února 2013 v 21:57 | jonáš71 |  fotky z koncertů
Pár omalovánek v barvě i bez z výtečného koncertu berlínské world music kapely Di Grine Kuzine,klezmer,balkán.Skočná muzika.Koncert pro pár skalních.