Fakt podzimní fatra(15-17.11.2017)

27. listopadu 2014 v 21:37 | jonáš71 |  slovenské kopce
Po čase jsem se opět podíval na své oblíbené kopce pěkně zblízka.Podívaná to nebyla bůhvíjaká(slunko vysvitlo až v pondělí).Přesto fajn akce.Díky patří Ruťákovi jenž akci inicioval,Pouštíkovi který mně tam dovezl a všem ostatním že to se mnou vydrželi:-)Už na startu bylo jasné že to nebude jen tak...
...Rozsutec v mraku,nálada optimistická!

...jdem Dierami ale jen chvíli.Pak to střihnem hore kopcom na Malý Rozsutec(vím nesmí se ale tam kde horomilova nožka došlápne storoků tráva roste:-)...
...to už jsme na hřebeni kousek od zelené značky.Výhledy hovnozní,tak aspoň na Malém Rozsutci posvačíme a jde se dál...
...tedy dolů...
...spokojený Pouštík.teď znova do kopce a navíc do mraků...
...jak je vidět z vrcholu nebylo nic vidět.Příště to bude lepší!
...v sedle Medziholie budem spát.Je tady voda a navíc kousek vlevo kopec Osnice na který si s Pouštíkem večer vyšlápnem(příjemná dvouhodinovka s rumíkem,cigárky a výhledy na Dolný Kubín)...
...ráno to vypadalo slibně.Bohužel jen vypadalo.Pak už bylo hůř!Na Stohu jsme byli rádi že neprší.Vidět bylo prd!
...v Stohovém sedle.Při stoupání na Poludňový Grůň už začalo pršet.Foťák šel do báglu.Poslední nedělní fotka:-(pak se to trochu zvrhlo:-)Jak počasí tak průběh akce.My s Poušťou měli jasno!Jdem na pivo.Chatu pod Chlebom nemůžem vynechat.To by nám Bambán neodpustil.Zbytek party šel dál směr sedlo Bublen kde jsme se měli později setkat.Nakonec do chaty dorazili i Janet s Lucii.Takže večírek:-)Chata byla slušně zaplněná takže bylo veselo ale to ráno.To stálo za to!
...
...prostě paráda!Ovšem čas letí a vidina že by jsme ještě v rozumném čase stihli přejít Kraviarky se rozpouští v ranním pivu...
...na Kriváň ale musíme.Myslím že to nikomu nevadí.Je krásně!
...takhle jsem tady stál už xkrát.Stejně se to neokouká:-)
...ještě přejít Pekelník a pak už to půjde jen z kopce.Nad sedlem za Kraviarským se potkáváme s klukama a zbytek cesty absolvujem již společně...
...chvíli před setkáním.Nervozně jsem je vyhlížel a oni byli schovaní ve stínu.
...poslední obrázek.Fatranský král z sedla za Kraviarským.Fajně bylo!Víc obrázků v prezentaci.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.