Září 2015

Návrat na neviditelnou horu(8-11.9.2015)

18. září 2015 v 16:16 | jonáš71 |  zahraniční hory
Člověk míní a pak je to všechno jinak:-)Původně jsme měli jet na Monte Rosu,pak se to zkrátilo a zredukovalo na Silvrettu.Nakonec se v původním termínu nejelo vůbec(špatné počasí)Nahradní program byl jasný.Grossvenediger 3666metrů vysoká hora,druhý nejvyšší Vysokých taur.Technicky bezproblémové a přitom relativně hodnotné:-)Tady už byli skoro všichni jen já ne!
...takhle jsem kopec poprvé spatřil z Sonnblicku,11.5.2012.Věděl jsem že tam musím:-)První pokus v září 2013 nám nevyšel.viz blog
Takže výběr byl jednoduchý.Z původní sestavy jsem zůstal já a Alda.Třetí člen,náš šofér Hudyman už na Venedigeru byl.Obětoval se a jel znova.Díky!
Akce to byla blesková.V šest ráno vyrážíme od špáru a v 17:00 nasedáme do Venediger taxi.O půl šesté vysedáme u Johanishutte kde jsme posledně končili.Tehdy jsme horu ani nezahlédli
...dnes je vše jinak.Kopec je tady!Zleva Grossvenediger 3666m,Hoher Adler 3506 a nevystoupený Rainerhorn 3560m...
...Alda v tradiční brutální vynášce.Jeho batoh je jako vždy dechberoucí -hřbetolam:-)))ASPOŇ JE ČAS NA CIGÁRKO!
Nakonec kolem půl deváté dorážíme na chatu Defreggerhaus (2962m).Rychle stelem postýlky,vaříme čaj na ráno a jdem spát.Zítra je den D!
...ráno je plné příslibů,Hudyman srší optimismem a Aldovi se nechce vstávat.Klasika:-)
...Hudyman s Aldou na nástupu...
...počasí je skvělé,jen trošku frišno...
...jen jeden problém tady je.Jsme tři a všichni fotíme:-(Předbíhají nás všichni.Majkl by šílel:-)Naštěstí je hezky a tak mi to ani nevadí.Akorát jsme kvůli tomu nestihli Rainerhorn.
...jedna věc mě zaujala!Místní horští vůdcové místo cepínu používají dřevěné hole.Asi to má něco společného s názvem hory.Přece jen je to Velký Benátčan a oni s těmi klacky skutečně připomínali gondoliery:-)
...z sedla Rainertorl vidíme další z hor snů GrosesWeisbachorn 3564m...
...a to už nám chybí jen pár kroků k vrcholu...
...štastná chvíle,ani to moc nebolelo:-)
...fůra kopců na nás ještě čeká:-)
...klasická fotka od křížku.Nebeští tuláci s Glocknerem v zádech...
...sestup do sedla s krátkou odbočkou na vrchol Hoher Adler 3506m...
...Alda na Hoher Adleru...
...jedna sestupová.nespěchalo se ,nebylo kam.Pivo nám neuteklo:-)Ve čtvrtek jsme se s Hudymanem ještě prošli po ledovci a vzdali to na plato pod Kristalwandem.Tou cestou se normálně nechodí takže se ani nestydíme:-)Obrázky jsou v prezentaci,společně s Krimmelskými vodopády které jsme navštívili při zpáteční cestě.Jo taky jsme stihli večírek v kempu v Hinterbichlu.Takže celkem užitý čtyři dny:-)Tady je ta prezentace,tentokrát věnovaná Pouštíkovi který s náma nejel a půjčil mi své prďácké mačky:-)Díky Pouštíku!Jo a Ježíšku až budeš nakupovat vzpomeň si na mě!Ty moje 15 let staré jsou už fakt pro ostudu:-)))
Jo a písnička je od Woven Hand.